Tudor Only deel X

Precies aan die combi heb ik dus ook zitten denken maar dan met 16622 of een 14060. Die laatste (de sub) past me denk ik beter. Misschien maar eens gewoon proberen.

1 like

Dat zijn ook echt wel twee totaal tegenovergestelde modellen eigenlijk. Niet qua hoe ze dragen maar met qua aanzien. Wil je iets iets bijzonders, ga voor de 16622. Wil je iets wat je altijd kan dragen, dan voor de 14060

1 like

Morgen Tudoristi

34 likes

Toch maar weer eens omgeslingerd na een tijd in de doos te hebben gelaten. Blijft een gaaf horloge.

32 likes

Blijf deze écht prachtig vinden :smiling_face_with_three_hearts: Of met de witte plaat is ook heel mooi :ok_hand:t2: Of toch een prince day/date… keuzes :face_with_head_bandage: :sleepy:

2 likes

Ik heb ze beide. Wel heel verschillend t.o.v. elkaar en de prince zal nooit vertrekken. Over de GMT blijf ik twijfelen…

2 likes

Ik zou hem lekker houden. Je hebt een mooie complete set met allerlei banden om te wisselen. Het is echt een mooi horloge en vind hem qua looks mooier dan de nieuwe GMT.

2 likes

25 likes

Ja? Hoezo?

Zijn inderdaad hele verschillende horloges… :grimacing:

1 like

Ja de logica ontbreekt in deze hobby… :sweat_smile:
Ik merk dat ik vaker een ander horloge pak en dan is het zonde dat de GMT in de doos blijft.

Ik heb de nieuwe nog niet in het echt gezien maar ik vind de kleurstelling op de ‘oude’ ook mooier.

1 like

Zonde!

1 like

Het jammere aan de nieuwe coke gmt, vind ik dat de gmt wijzer, niet een afstekend kleur heeft. Zo gaat die eigenlijk voor mijn gevoel wat verloren. Dat rode doet het hem wel :ok_hand:t2:

3 likes

Precies. Heb jij 'm nog?

1 like

Jah zeker, die gaat ook nooit meer weg. Ligt alleen wel, met een groot deel van de collectie, al een tijdje in de kluis. Omdat ik momenteel heel tevreden ben, met voornamelijk alleen de explorer. Eigenlijk nooit steeds honeymoon gevoel zeg maar. En dat het stiekem nooit uit komt om naar de dnk gaan :sweat_smile::smiling_face_with_tear:

2 likes

Ik heb de mijne ooit ingeruild op een Explorer 39. Geen spijt van want de Explorer is top maar mis de GMT nog wel regelmatig. Ook gewoon helemaal top.

2 likes

Even foto van iets dichterbij. Links onder op de lug had ik wat oppervlakkige krasjes deze zelf met wat scotchbrite weg gepoetst. Brushing is niet exact hetzelfde als de rest maar het valt in ieder geval niet echt op .

21 likes

Gaaf. Echt mooi.

Ik zou hem, voor mij, echter prefereren op oyster.

2 likes

Waanzinnig

1 like

:sunny: :blue_heart:

19 likes

Max rijdt vandaag dus de Red Bull mag ff om (ook al heeft Alinghi niets met wegracen te maken).

15 likes