Tudor Only deel X

Nice! Wel jammer dat het stukje metaal rond de lumepip niet strak is geplaatst/uitgelijnd in het driehoekje :face_with_hand_over_mouth:

3 likes

Thanks, haha ja nu je het zegt… :man_shrugging:t3::sweat_smile:

1 like

Misschien door de hoek van de camera :thinking:

1 like

Daar is ie dan. Wat een beauty :heart_eyes:

51 likes

Mijn beste,

Inderdaad!!
Beautiful.:watch:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

2 likes

Heb gelijk even een nieuw fotootje gemaakt hier. Met het blote oog zie je het niet. Maar als je een foto maakt en inzoomt heb je gelijk denk ik. Wellicht 1/10 van een millimeter uit het lood. Hieronder zie je het ook @pasd:point_down:t3:

17 likes

Ja klopt :mag_right:

1 like

:boom::hugs::boom:

1 like

De lumepip en de 12 marker (of is die laatste vertekend?). Maar als je zóver moet inzoomen…
Ik vind 'm schitterend

3 likes

Het is zonder meer een prachtig horloge. En dat die lumepip ietwat uit het lood is: soi. Ik liet de OCD kant van mezelf even de vrije loop… Moet ik niet doen, spijkers op laag water. Het is een schitterend model, enjoy!!

2 likes

Haha mee eens, mij stoort het niet hoor. Ik denk als je echt gaat zoeken met een vergrootglas er op ieder horloge wel kleine dingetjes zijn. Ik geniet lekker van dit model. :ok_hand:t3::smiling_face:

5 likes

:ok_hand:t3::fire:

Vandaag nog eens gaan passen.
Die burgundy & de Pelagos zijn echt fantastisch.
:drooling_face:

27 likes

Ach dat is de charme van handgemaakte horloges. Zo zei de dame van mijn AD eens. :joy: :raised_hands:

3 likes

26 likes

:joy::joy::joy:

30 likes

Als ik jouw OG BB58 zie begin ik weer te twijfelen. :face_with_monocle: Eigenlijk wil ik ze gewoon allebei. :joy:

BB58 :large_blue_circle:

24 likes

Ik hou het in gedachte voor het geval dat ik hem wegdoe :joy: ben er nog steeds super blij mee, zit weleens met een schuin oog naar een Santos, Speedmaster of Datejust te kijken. Wil ook de nieuwe GMT nog weleens in het echt zien.

3 likes

Santos staat ook nog steeds op m’n (lange termijn) lijstje. :star_struck: Die andere 2 heb ik al. :sunglasses: Dus we hebben wel dezelfde goede smaak. :wink:

15 likes