Oei, indd erg dezelfde smaak de Santos is echt lekker, pas bij Pertijs nog een keer omgehad.
Hoe groot is jouw pols btw?
Oei, indd erg dezelfde smaak de Santos is echt lekker, pas bij Pertijs nog een keer omgehad.
Hoe groot is jouw pols btw?
Weet iemand of titanium van de Pelagos 39 te polijsten of bij te maken is? En zoja waar?
Lug heeft de deurklink ontmoet. Heel minimaal maar als je het ziet dan zie je het….
Ik heb dus echt niks met die moderne Santos, maar vandaag een dagje met die relatief nieuwe groene variant rondgelopen en die deed mij wel meer. Al is die kleur wel erg slecht te zien bij 90% van de lichtinvallen.
Snap absoluut wel dat het voor velen een erg fijn horloge is, want goed droeg die zeker
1,5 jaar geleden al mijn horloge verkocht maar miste toch weer een mooi horloge. Zag toen de Tudor black bay 41. Wat een gave en mooi horloge kon me niet inhouden en direct eentje gekocht
Ja erg mooi zo’n Santos. Een iets oudere zou ik ook nog wel leuk vinden moet ik zeggen.
Mijn polsen zijn smal, 16,5cm. Maar wel relatief plat. Waardoor ik ook nog weg kom met grotere horloges.
Gefeliciteerd! Veel plezier met jouw fantastisch horloge😊
Mooie aanwinst Ray
Lekker hoor!
Goede keuze. Gefeliciteerd!
Toffe keuze. Gefeliciteerd
Gefeliciteerd
Cool Veel plezier bij de koers
Amazing✌️
Ja ik snap niet waarom die zo cheap nog niet verkocht wordt soms. Heb hem best lang gehad. Topper!