Diaboliq Paratrooper, kom er maar in @H47
FXD is prachtig maar die is op een nato (toch?) en ik vind dat dan het horloge nog hoger op de pols draagt.
Is niet mijn ding.
Moeilijke keuze lijkt me naast de Pelagos 39 maar dan zou ik voor iets anders leuks gaan en niet op staal of titanium.
Heb nog wel een mooie blauwe fxd voor je
Beste Tudor bezitters ik ben me aan het oriënteren op een tweedehands BB58 in 41mm op een nato. Zijn er nog punten van aandacht waar ik op moet letten?
Hoelang is de garantie, wanneer onderhoud etc.
Een bb58 is de 39mm variant. Anders is het een bb41.
Het horloge op de foto is een bb58, gelet op de gilt cijfers en streepjes op de bezel inlay.
Gaat het om de bb58 of de bb41?
Thanks voor de info. Het gaat om de stalen 41mm die op dit moment €3850,- nieuw kost. Ik zag 79230N-0005 als nummer staan.
Als ik jou was zou ik m op staal kopen en zelf een nato bandje los kopen.
Op staal verkoopt later weer beter
Ik stuur 'm net een privé bericht, met exact hetzelfde advies
Ook al koop je nieuw, er valt wel wat van die prijs af te praten, verdiep je daar alvast een beetje in als je naar een ad gaat
Bedankt voor de antwoorden. Serieus…afdingen op de nieuwprijs?
Heel mooi! Gratz !
De bb39 wel eens gepast maar vond het wat te bling. Foto’s doen me dan toch weer twijfelen .
Klopt, echt serieus. Bb41 is sowieso minder courant dan de bb58. Daarbij is een bb58 gebruikt tegenwoordig ook al voor een redelijk bedrag onder de winkelprijs op te pikken
Ben sinds kort eigenaar geworden van een hele fraaie Tudor , geen haar op mijn hoofd
Die ooit heb overwogen om nieuw te kopen
Scheelt bij een zo goed als nieuwe gebruikte serieus geld .
Stel regel is ook als het in de vitrine staat kan je al helemaal van de prijs wat af krijgen. Ad’s weten ook als jij het ergens anders goedkoper kan krijgen je het vaak doet, dus dan geven ze liever korting zodat ze toch aan je verdienen
toch is die wel heel mooi,heb hem ook te vlug verkocht
Ik ga me verder oriënteren en dit topic uiteraard volgen
Ik ben wel aan het kijken voor iets anders. Als het een dweller wordt dan gaat de pro er uit ivm redelijk dezelfde plaat. Als het iets goud staal wordt dan blijft hij.
Hahaha ja maar dan wil ik gelijk voor de Tudor Rootsbeer gaan