Tudor Only deel X

:slightly_smiling_face:

13 likes

Ik zie het niet goed op de foto, maar gaat deze onder de kast door?

1 like

Ondanks de mooie dial, goede lumen en fijne pasvorm is tudor het toch niet voor mij… binnenkort zal deze hydronaut toch echt een ander baasje mogen pleasen….

4 likes

En misschien even wachten op Watches and wonders in april, kan zijn dat de hele blackbay 41 duiker lijn gemodificeerd wordt, zie de burgundy, dus dunner, meta gecertificeerd etc

Een dweller en een tudor zijn prima te combineren!

24 likes

Nouja zeg, dat is ook wat! Hier zijn de - en de - op de 3 en de 9 uur markering allemaal hetzelfde. Maar de ene omgekeerd van de ander!

10 likes

Terwijl ze het wel gewoon kunnen:

17 likes

:stuck_out_tongue_closed_eyes::rofl::joy:

1 like

Ja.
Dragen echt heerlijk en is veilig “stel” dat er één pushpin stuk gaat blijft hij nog aan één hangen.
Ik vind het enorme fijne banden.
Bestellen als een normale band kan overigens ook.

3 likes

Nu op titanium maar in de zomer is het heerlijk dragen zo’n MN :ok_hand:

13 likes

De Harrods maar weer eens opgehaald, wel heerlijk met die steel reef easylink :green_heart:

28 likes

Dan kan ik hem hier ook wel posten, mooi is ie he :smiley:

25 likes

Dat is tie zeker, voor mij de mooiste moderne Tudor :heart_eyes:

2 likes

Die wijzerplaat :heart_eyes:

Die klopt gewoon

18 likes

Is dit al langsgekomen?
Gespot op UF, een BB chrono met roze wijzerplaat.

Linkje:
Beitrag im Thema ‘Teaser - der Thread zu Neuigkeiten auf dem Uhrenmarkt’ https://uhrforum.de/threads/teaser-der-thread-zu-neuigkeiten-auf-dem-uhrenmarkt.389439/post-8688300

8 likes

De gruwel.

Prachtig

Die Tudor

3 likes

Blijft genieten.

12 likes

Gaat rood vervelen? Mij niet :heart_eyes:

28 likes

Aan alle FXD eigenaars: ik heb eentje incoming en ik zou er graag de Erik’s MN bij aanschaffen. Ik hoorde in reviews dat de lug width 22.5 is, dus ik vroeg me af of jullie er een 22mm strap voor gebruiken of 23mm? Beide zijn beschikbaar, vandaar…

Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen! :slight_smile:

2 likes