Ik heb zelf twee MN’s in 22mm en vind dat ze zelfs aan de krappe kant zijn. Passen goed hoor, maar er is zeker geen gap tussen de strap en lugs. Het is wel een hell om de strap op de FXD te krijgen .
Weet iemand nog een nieuwe of bijna nieuwe blauwe bb58 te liggen (op staal)? Misschien maar eens proberen…
Staat wel mooi zo en goed te horen dat 22 gewoon klopt, bedankt!
Ik zag op haar website dat je nu een FXD optie moet aanklikken voor een “removable slider”. Dat maakt het misschien gemakkelijker?
Die optie heb ik inderdaad aangevinkt, anders krijg je ze er volgens mij niet op. Maar nog steeds moet je het gestikte deel door de lugs duwen, wat echt héél erg krap is. Maar ze dragen wel echt super op de FXD!
Geen nieuwe wel een leuk die een leuke prijs heeft
De Tudor Harrods vind ik echt de mooiste Tudor ooit!
Waar heb jij hem besteld?.
Deze ligt gewoon in de Harrods winkels in London volgens mij…
is geen limited edition meer.
https://www.harrods.com/en-gb/shopping/tudor-black-bay-harrods-exclusive-stainless-steel-automatic-watch-41mm-16318774
zou gewoon even op en neer vliegen/treinen
Ja dat zag ik op de site alleen betaal je dan wel een berg kosten gezien de Brexit.
Dat wel hoor, maar je hoort nu inderdaad af en toe dat hij in de winkel beschikbaar is.
Ik mocht hem eind 2022 ophalen na 2 jaar wachtlijst.
Gewoon naar de dial kijken
je kan hem serieus gewoon nu kopen in Engeland, gewoon online bestellen en zo bezorgd op een adres in Engeland.
Zooo limited is hij dus niet meer, in ieder geval niet bij onze Britse buren.
Klopt dat zeggen we inderdaad verkeerd, hij is niet limited. Hij is Harrods exclusive only, en tevens genummerd. Maar niet gelimiteerd.
Je kunt hem ook gewoon bestellen en ophalen, waarom laten verzenden naar een adres dat je niet hebt?
Met dank aan SC Utrecht! Voor de gene met een kleine pols (zoals ik) en ook denken aan deze mod, er zijn 2 maten bb54 rubber straps, levering duurde 3 maanden.