Precies dat. Wat een rare optie. Gewoon een lekker dagje/weekendje Londen van maken. Er zijn echt ergere dingen te bedenken!
Die optie heb je zeker nodig; met een fixed slider gaat hij pertinent niet door de lugs….
Ik hoop op een update van de chrono of gmt in 2024 waarbij ze iets slanker worden.
Mochten ze een update brengen, gewoon de GMT in een bb58 case stoppen. Dan ben je klaar, verkoopsucces
Precies dit, rivets van de band en klaar.
Ja, een 39mm gmt zou mooi zijn. En dan ook een beetje plat aub. Heb de huidige GMT gehad en die was te groot. De chrono staat prima in de spiegel. Maar ik twijfel wel of hij niet gewoon een tikkie te groot is voor mij.
BB54 sinds september niet meer van de pols geweest. Heerlijk horloge en elke dag genieten van die mooie brush en strakke facet randen
Hier hoop ik ook op!!!
Het valt mee ja. Maar het is wel afhankelijk van je pols en voorkeuren. De 16600 bijvoorbeeld, past mij een stuk beter. Of laat ik zo zeggen, vind ik mooier.
Hoewel het zo weinig lijkt te schelen.
denk door bezel.
en zwart rode kleur dat hij groter oogt…
Vandaag de zilveren BB36. Echt een ondergewaardeerde hier op HF. Op een lederen band met de vouwsluiting.
Ik kijk er al weken naar🙈
Ze lijken natuurlijk heel erg op elkaar…