Tudor Only deel X

Ik zou best een tudor sub willen, alleen krijg het niet aan mezelf verkocht met die prijzen er van :sweat_smile::woman_shrugging:t2:

2 likes

Hier een Big block en een subbbb :star_struck:

21 likes

Ik ook… En inmiddels is hij bijna gratis :sweat_smile: @Brick

1 like

Jah joh pest mij ff met een van de mooiste tudor subs van het forum :joy::smiling_face_with_tear:

1 like

:+1:t2: Ziet er goed uit. Draag hem zelf sinds eind december op de Uncle band en vind het ook erg comfortabel. :blush:

1 like

Volgens mij is er 1 stalen Uncle in omloop en ben ik sinds december en dan nu samen met @SaTTeD de enige met de 39 op de titanium Uncle. Of zijn er toch nog meer? :thinking:

Zit zeker fijn, en oog naar mijn mening ook nog eens goed.

1 like

Dan mag ik hem hier ook weer eens plaatsen :wink:

Wel even een vraagje, schakels zijn geschroefd. Is dat een kwestie van losdraaien en een schakeltje tussen plaatsen of zit er ook een busje in. Blijf een leek he, graag antwoord :smiley:

7 likes

Alleen schroeven, geen busjes of pennetjes of andere zooi die eruit schiet bij Tudor.

3 likes

Thanks, heb een goede schroevendraaiers set dus kan Assie62 aan het werk zetten. Is geen sloper zoals ik :wink:

1969 valt wel onder de doelgroep waar je naar vroeg :grin:

17 likes

Inderdaad. Eigenlijk is het van de zotte. :joy:

20 likes

16 likes

14 likes

24 likes

14 likes

Nog steeds?! Zou hem gewoon houden. Echt een uniek ding.

2 likes

14 likes

Toevallig gisteren en vandaag weer eens gedragen. En dan kom ik inderdaad tot de conclusie dat die heel gaaf is en ik mij afvraag waarom zou ik die verkopen.

Probleem is alleen dat ik onrustig wordt van veel horloges. :joy:

Wil eigenlijk gewoon upgraden :sweat_smile:

2 likes

Gewoon luisteren naar Wouter en houden :+1:t2:

2 likes