Tudor Only deel X

Blauwe Fxd (39 mag maar moet niet) met datum op 6 en bracelet optie zou wel moeilijk te weerstaan zijn

“Hmm dat doen ze toch niet al na een jaar? Ik zou ook niet weten wat ze daaraan kunnen veranderen. Ik verwacht eerder dat ze de BB58 meetrekken met een update. Een beetje in lijn met de BB Burgundy Metas.

Ik denk ook niet dat ze W&W voor iets groots gebruiken. Dan doen ze vaker in een release op een eigen moment.

Waar ik hoop? Alles wat de BB58 dimensies heeft. :grin: Iets in two-tone zou leuk zijn. Of een GMT in die dimensies.

4 likes

Dit :pray:t2::pray:t2::pray:t2:

Op een FXD? Hoe zie je dat voor je?

1 like

Een blauwe pela 39 dus? :grin:

2 likes

Dat zou je zeggen inderdaad! Maar dit jaar is het 70 jaar “sub”…gaan ze toch wel iets mee doen?

Dat ze iets onder de naam “Submariner” gaan uitbrengen sluit ik sowieso uit. Ander kleurtje BB54? Ik roep ook maar wat hè! :sweat_smile:

Edit: Het kaliber loopt overigens megastrak, een METAS certificatie zou niet eens zo gek zijn.

2 likes

Sup :smiling_face_with_three_hearts:

33 likes

Ik denk trouwens ook dat ze iets gaan doen met een chrono, nu Tudor/Kenissi een klein kapitaal heeft geïnvesteerd in een eigen “column wheel” chronograaf en straks niet meer afhankelijk is van Breitling voor hun B01. Ongetwijfeld hebben ze daar grote plannen mee.

15 likes

Deze in staal? Ja, graag :star_struck:

2 likes

Teringg wat blijft dit een knaller :heart_eyes:
Hopelijk gieten ze het in een bb58 kast, en staal

2 likes

Goud heeft toch ook wel iets hoor. :star_struck: Dan kopen we hem gewoon met het Tudor-Only draadje en maken we er een fifer van. :grin: :ok_hand:

3 likes

Deze, zal nooit komen maar zou wel heel tof zijn

25 likes

10 likes

:smiling_face_with_three_hearts: :heart_eyes:

1 like

19 likes

@Louis Is aan Tudor :smile:
Iets met de looks vd case v/d FXD MN maar met de bracelet zoals de 39
Edit @OmroepMax: Ja, dat is 'm bijna :drooling_face:

1 like

Kruiskop, torx of inbus?

1 like

Een groene black bay… en een witte pro.

1 like

@Louis sorry voor mijn verkeerde woordkeuze; doelde meer op zelfde bezel en dial als de fxd, dus snap je antwoord wel :slightly_smiling_face:

2 likes

Samen met de AP Diver is dit mijn meest gedragen horloge, wat een kanjer is dit :ok_hand:

26 likes