Tudor Only deel X

Deze is er al :wink:
of zoiets ?

Tja dan deze , een 58 groen /gild :star_struck:

13 likes

Doe die laatste maar. :nerd_face:

Die middelste is wel knetter lelijk. Een beetje het groen van die nieuwe Zenith Chronomaster. :clown_face:

2 likes

Hahaha ja echt een lelijke kleur groen :stuck_out_tongue_closed_eyes:
Terwijl ik gek op groen ben wat betreft mode ook ,groene schoenen ,jack ed. ik hou er wel van.
Nog nooit een groen horloge gehad, maar die laatste is echt wel tof hoor.
En dan lekker op groen rubber.

11 likes

Ja die Harrods is ook echt heel mooi. Eigenlijk in alles een heel mooi horloge, behalve de dimensies.

Sowieso is Tudor een beetje padje af qua dimensies. Geen touw aan vast te knopen. Want waarom is de nieuwe BB Burgundy Metas nog steeds dikker dan een BB58? Terwijl het allebei eenvoudige drie-handers zijn zonder complicatie en praktisch hetzelfde uurwerk. Een Metas-certified uurwerk is niet dikker he. Alleen uitvoeriger getest.

4 likes

Yep snap het af en toe ook niet :thinking:
Was ook echt een beetje angstig voor de maten van de FXD .
Niet voor de dikte van de kast hoor die is maar 12,5 mm maar voor de L tot L maat van 52mm.
maar dat valt dus helemaal weg onder de strap, de FXD draagt echt veel kleiner dan een normale Pelagos 42 mm. en die is dan ook bijna 2 mm dikker dan de FXD

1 like

Witte pro, ben benieuwd!

10 likes

Ja, ook lekker. Maar dan liever met een echt oranje GMT wijzer ( staat mooier bij dat wit ) al is het dan wel heel erg een Explorer 2 :face_with_hand_over_mouth:

1 like

Nachtdienst met de FXD.

35 likes

Prachtig, die lume op dat blauw :heart_eyes:

2 likes

Q

31 likes

Welk uurwerk is dat dan ,? Is mij even ontgaan denk ik :pray:

De MN is binnen voor de FXD. Net iets cleaner dan de velcro, maar even comfortabel! Heel fijn dit :sunglasses:

25 likes

Ziet er puik uit, Jasper :ok_hand: ! Is dat de donkerblauwe met grijze centerline?

2 likes

Even een vers bakkie, nog steeds heel tevreden over de Pelagos: zorgeloos en comfortabel horloge :ok_hand:

23 likes

Het is een Erika’s Trident, met donkergrijze centerline. Donkerblauw inderdaad :blush:

Lichtgrijze centerline zou ook mooi geweest zijn achteraf gezien, maar ik heb het wat gemikt op het kleur van de titanium kast.

2 likes

Waar je nu voor gekozen hebt, misstaat niet. Ik denk dat beide grijstinten goed gaan. Dit ziet er iig tof uit en het draagcomfort is idd super.

2 likes

Zeker, ik ben er heel blij mee! Dit wordt de combi voor deze zomer :sunglasses:

3 likes

Dit is de 39, te herkennen aan de sunburst wijzerplaat :sunny:

Daaraan, en natuurlijk vooral ook aan het ontbreken van het datumvenster op 3 uur @the_timekeeper .

Begreep dat er in eind feb weer wat los komt van de AD.

1 like