Tudor Only deel X

Tudor wordt sponsor van Visa Cash Red Bull Team (Alpha Tauri).

9 likes

Heel tof voor het merk. Maar ik zit niet perse te wachten op een horloge zoals de Alinghi.

Laatstaan met een Visa logo op je Tudor….:grimacing:

3 likes

Haha ja dat wordt vast prachtig :joy::joy:

2 likes

Staat echt heel tof :+1: en ja dragen super die MN banden.
Heb er twee voor de P39 maar nu eigenlijk niet meer nodig met de aanschaf van de FXD. Jammer dat die niet passend zijn te maken voor FXD .
De P39 wil ik nu alleen nog maar op Ijn titanium band gaan dragen.

4 likes

Ik heb inderdaad een apart beugeltje die je eraf kan halen, zodat je de band er kan doortrekken. Nu goed, de velcro is even goed een mooie band hé :blush::+1:

1 like

Nu op een groene single-pas nato .
Straks eens rommelen met een SWICK MN .

14 likes

Even een vraagje van een vers Tudor eigenaar , welk model van Tudor ( nu of in het verleden ) heeft de grootste diameter ?

1 like

De velcro draagt ook super en zit heerlijk maar ik hou wel van wat afwisseling :wink: ook schijnt zand en de velcro band niet echt goed te gaan ivm de hechting van het klittenband.

1 like

dit is vrijwel zeker de hydro 1200 (ref 25000) met 45mm

3 likes

Het was even pielen met het beugeltje maar gelukt.
Nu de SWICK MN op de FXD MN :ok_hand:

9 likes

Dank voor de snelle reactie, die hydro 1200 dat is nog een fraaie ook :ok_hand: mooi idee voor de toekomst

1 like

Je ziet ze vrijwel nooit, dus wel even zoeken :slight_smile:

In oktober heb ik een North Flag gekocht. Ik vind hem prachtig, met een geheel eigen identiteit die niet refereert aan modellen van het moederbedrijf. Ik begrijp wel dat het horloge door sommigen moeilijk gevonden wordt met de gele accenten en zowel een retro als een moderne vibe, maar dat maakt hem voor mij juist bijzonder.

3 likes

Is dat een zilveren met een stalen band? Wat kan er allemaal op? Ziet er vet uit zo

Is een 925 met Uncle band denk ik,heb hem zelf ook gehad,taupe kleur is wel heel apart!

1 like

Forstner maar weinig verschil met Uncle volgens mij.
Deze Jubilee is me eigenlijk iets te… Jubilee maar draagt toch wel lekker.

1 like

Heb jij de leren band erbij of de nato?

1 like

Tudor zegt zelf dat het nieuwe chrono uurwerk nog in de ontwikkelingsfase is. Het zou dus een prototype zijn. Maar reken er maar op dat ze ver zijn en straks onafhankelijk willen zijn van Breitling.

“The new caliber, MT59XX, features column-wheel construction and meets all TUDOR Manufacture Calibre performance standards.”

https://www.tudorwatch.com/en/tudor-mag/news/tudor-unveils-the-prince-chronograph-one-for-only-watch-2023

1 like

Effies een plaatje bij m’n vorige antwoord op de vraag “wat is de grootste Tudor” gezocht omdat plaatjes altijd leuker zijn (en veel mensen deze Uber hydronaute waarschijnlijk niet kennen).
IMG_0078

IMG_0079

12 likes