En bevalt de rubberen band al beter ?
Ja draagt super nu
En ziet er ook super uit mooiste combi vind ik .
Heeft iemand een BB54 op rubber? En hoe bevalt dat?
39mm de perfecte maat voor rond de 17cm polsen
IDGuy heeft wat prototypes gemaakt voor de volgende generatie BB58. Benieuwd of Tudor die gaat aankondigen in april. Of ze gaan eerst nog iets doen met de GMT, of een blauwe Pelagos 39.
Er is volgens mij iets mis met de T-Clasp van mijn Black Bay Pro.
Wanneer ik mijn pols in een te grote hoek beweeg (bijvoorbeeld wanneer ik op mijn hand steun of zelfs tijdens het knopen van mijn schoenen) dan hoor ik een klik in de armband en zit de T-clasp enkele gaatjes verder.
Is dit systeem zo gevoelig of is er effectief iets mis mee ? Heb gegoogled en hier en daar lees ik wel wat gelijkaardigs maar het lijkt niet echt een wijdverspreid probleem te zijn.
Ga er sowieso eens mee terug naar de AD maar misschien heeft iemand hier al hetzelfde voorgehad…
Draag je hem heel los?
Neen, ook niet heel vast maar wel ‘op het gewricht’ van de pols, doe ik altijd.
De AD vroeg me dit trouwens toen ik het horloge kocht en hij de armband afregelde voor mijn pols…
En als je schoenen met klittenband probeert?
Maar even serieus, ik heb deze ervaring niet met mijn Pro. Sluiting blijft altijd op zijn plek.
Kan me zomaar voorstellen dat een beetje druk op een bepaald punt leidt tot verstelling. Ik zou het gewoon even navragen bij je juwelier. Snap je punt wel, maar heb er zelf geen last van. Een (halve) schakel verplaatsen zou dit kunnen verhelpen.
De deur richting een nieuwe duiker staat op een kier . Na heel wat grail pas sessies (submariner) tot de conclusie gekomen dat ik niet de pols heb voor een 14060, 114060 of 124060. De 14060 kwam nog dichtbij maar toch net niet helaas.
Onlangs de 54 en pelagos 39 gepast. Ben van de 54 vergeten een foto te maken, stom. Maar dat kwam mede doordat ik de spark niet voelde. Op het moment voelde het net even te klein en kan niet zo goed tegen rivet band. De P39 ga ik nog maar een paar keer passen , zat lekker en oogt ook goed qua formaat. Zijn er P39 bezitters die hem wel eens op rubber dragen? Benieuwd naar de fotos en ervaring!
Wil je niet gewoon nog anderhalve maand wachten om te zien waar Tudor mee komt tijdens W&W?
Goed plan!