Tudor Only deel X

Ik heb een klein dilemma … jaren over nagedacht … wel of niet een duurdere klok aanschaffen
we waren er uit , ik ga het gewoon doen , toen weken kijken …hier , daar …overal , toen de keuze voor wat het geworden is , en vooral welke toch niet , nu sinds 7 januari in bezit van de Tudor black bay 41 burgundy . en nu … bezit van de zaak het einde van het vermaak ?
om de pols echt wel mooi , maar dat vind ik van mijn onlangs aangeschafte Citizen titanium van 10% van de Tudor prijs ook , ben ik hem niet waard ? heb ik toch minder dan gedacht met "duurdere"horloges ? twijfel …

3 likes

Soms heb je de klik gewoon niet ook al heb je je jaren verlekkerd aan een horloge. Wel heel erg jammer natuurlijk. Kijk je er misschien anders naar omdat het toch wel heel erg duur was of ga je er daardoor anders mee om? Is het continu de gedachte dat je je schuldig voelt omdat je het “goedkopere” horloge ook mooi vind?

1 like

Zeker :ok_hand:

1 like

Ik kijk er wel anders naar , mede door de prijs en ben bang voor een krasje …
heb mij jaren vermaakt met klokjes van 300/400€ , en nu dit … tsja … niet schuldig ofzo
kan het ook niet helemaal plaatsen of onder woorden brengen , neem aan dat er hier mensen zijn die het herkennen … de " normale "buitenwereld niet zo … denk ik …

1 like

Dat sowieso. :+1: Niks anders aan te doen dan verkopen en de jacht starten naar iets nieuws. Waarschijnlijk weer duurders.

2 likes

Als het niks doet en dat blijft zo……dan zou ik ook afscheid nemen.

Ik had met precies dit horloge het omgekeerde, maar met een andere toch iets vergelijkbaars. Ik wil er niet teveel hebben, had al een smp. De smp is prachtig, maar ik kwam destijds eigenlijk voor groen ipv zwart waar ik mee weg liep uit de winkel en heeft een paar imperfecties (band, een no date versie had eigenlijk ook mooier geweest) en ik keek naar andere dingen die waarschijnlijk qua draagtijd er mee zouden concurreren. Dus op een maandag besloten de smp te verkopen en met een uur was dat ook werkelijkheid geworden.

Een dag later kom ik hier de metas bb tegen en die stond hoog op de lijst door oa de jubilee en het dunnere profiel maakte het ineens wel een optie itt de oude. Geen seconde getwijfeld en geen seconde spijt. Dit is hem veel meer voor mij. Ik heb rond die tijd ook een railmaster gekocht voor dagen waarop je niet teveel iets opvallends wil en die vind ik echt gaaf, maar staat echt op plek twee.

1 like

Mooi

2 likes

Ja da’s zeker zo… Hij is nu een jaar of 4 oud waarin hij de eerste jaren wat spaarzaam in roulatie gedragen is. Wat dat betreft nog niet echt nodig… Ik zou hem ook even kunnen laten reguleren als het mij gaat storen.

1 like

Dat staat echt prachtig :heart_eyes:

Ook maar eens naar gaan kijken, voor nu staat die van mij op titanium jubilee….

13 likes

Ja, heel tof :+1:

1 like

Truste.

18 likes

:sleeping::zzz:

2 likes

Ik denk dat je niet veel verbetering kunt verwachten op -3/-4 hoor. Is toch gewoon prima voor een niet cosc uurwerk?

Ik zou het lekker zo laten.

2 likes

De kogel is door de kerk , hij staat te koop .
iets anders zal er gerust terug komen , maar beslist niet duurder :innocent: :rofl:

Even op C&B strap

13 likes

Ook mooi :ok_hand:

1 like

:pray:t2:
Deze week komt er bij Sinn hopelijk een olijfgrijze textielband op. :blush:

1 like

20 likes

Op een grijze Artem gezet.

10 likes

Vandaag nog deze, vanavond maar weer met banden spelen in de nachtdienst met de FXD.

15 likes