Tudor Only deel X

Blijft toch wel een geweldige uitvoering :yum::+1::+1:

2 likes

Van harte … moet toch ook maar weer een boom opzetten :joy::+1::+1:

2 likes

Onder de boom :evergreen_tree::man_shrugging:t3:
Lekker hoor, gefeliciteerd

2 likes

:ok_hand:

18 likes

:santa:t2::christmas_tree:

20 likes

Dit is meer het Tudor duik topic aan 't worden :smiling_face_with_three_hearts:

28 likes

Op Artem.

18 likes

Ook een heerlijk horloge de 58 :blue_heart:

28 likes

18 likes

22 likes

19 likes

Zit ook regelmatig in mijn hoofd als volgende aanschaf… mooi!

1 like

Zo band is binnen :blush::+1:

Past perfect en voelt zover prima aan … ik las dat er info gezocht en geoordeeld werd.
Bij deze wat info van mijn kant …

End-links passen perfect
Pen verbinding gaat prima
Slot heeft voldoende afstelling en werkt ook prima.

Ik ben er zeer tevreden over, heeft meen ik rond €250,- incl invoer etc gekost …

Is deze band beter dan de originele , nee natuurlijk niet … maar de band voelt echt prima aan.
Ik las commentaar op de pen verbinding ipv schroeven, tja als een geschroefde band €500,- ofzo meer kost dan weet ik het wel en bij pennen kan er weinig mis gaan … zie bij gebruikte banden vaak dat andere “liefhebbers” hebben lopen klungelen met niet goed passende schroevendraaiers en dat wil je ook niet :wink: ).

Mooi of niet mooi dat blijft een persoonlijke keuze, ik vind het leuk omdat ik al wat oysterbanden van een ander merk in de collectie heb dus iets anders is sowieso geinig :+1:.

35 likes

Dank voor de kleine “review”. Ik heb deze ook nog op het lijstje staan maar dan met de Tudor Clasp.

Hoe ging het monteren van de band en endlinks?

1 like

Ik vind m wel cool :+1:

1 like

Heel mooi! Staat het horloge ook goed!

1 like

Ik zeg doen :facepunch:

Nette band!

1 like

Oef vind je? ik vind juist van niet. Ik heb dit horloge al een jaar en ook dunne polsjes maar juist door de verstelbare sluiting past hij altijd heel erg goed (ik wissel tussen stap 2 en 4 vaak in de micro adjust)

2 likes

Endlinks passen perfect … deze sluiting is mooi kort , en ik heb het erbij genomen omdat je dan twee complete banden hebt… en ik dan kan wisselen als ik wil zonder veel extra werk

2 likes