Lekker hoor
Ik bedoel meer dat ik door grootte van het systeem de sluiting groot vind bij de kleinere maten, specifiek de 31mm. Vind het een fantastische toevoeging over het algemeen
Ja dat klopt wel
Mooi naast elkaar te zien , op papier alle twee 39mm in praktijk draagt de pelagos toch (gelukkig voor mij) net wat groter
Ik heb de blauwe gehad en is jammer genoeg toch net wat krap en daardoor gegaan… de 41mm viel me toch weer net wat de lomp uit , past de pelagos 39 er mooi precies tussen
Ik vind ze beide super en de 41 mm echt te groot.Nu nog een Ranger en dan is het goed voor mij
Aah dus je kunt ook de sluiting van Uncle Straps verwijderen en de OEM van Tudor gebruiken?
Hee Melvin, ik heb hem denk ik GMT roodbeeld G/S En het is een flinke Unit en je moet hem zeker even een keer passen denk ik want het weegt gewoon en ik ben wel wat gewend met een Big Pilot ook en een serieuze panaria die wat mij betreft kleiner dragen dan deze… maar ik vind het geen probleem zeker niet wanneer je hem misschien wat strakker moet dragen dan andere uurwerken en als je dat weet wanneer je hem aandoet, is het heel goed te doen ik ben er nog steeds gek op.
Geen idee ofdat er verschil zit als je met of zonder sluiting besteld en achteraf ook gewoon kunt wisselen
Zou ik de originele ff op moeten zoeken
Bij toeval kwam ik langs deze Tudor special. Nooit eerder gezien. Blijkbaar een limited run van 50 stuks van de president van de UAE.
Tudor Black Bay Chrono Dubai Edition Arabic-Indic Numerals Ref 79360N
Ik wist ook niet van het bestaan, zag 'm laatst ook voorbij schieten bij Bulang&sons. Schrok wel van de prijs… Lijkt mij het niet waard, ondanks dat het bijzonder en limited is
Tenminste ook echt limited, ipv zoals Seiko met bijv 6000 aankomt of omega 10 keer per jaar een speedmaster. Deze zullen ook wel moeilijk te vinden zijn want ze zullen wel lange tijd in mensen hun collectie blijven
Dit dus zeker.
En ja ik vindt het prima staan