Wat een lume heeft die FXD
En ik was aangenaam verrast toen ik zeg dat die ‘s morgens nog steeds afleesbaar was in het donker
Tudor Prince “Big Block” Chronograph 2024
Vanuit het heritage van de “Big Red” Daytona.
Als alternatief voor de Daytona 100th Anniversary
41 / 42 mm
39 / 40 mm
Meh
Leuke vingeroefening van iemand in photoshop, maar ik zie Tudornhet niet zo dik erbovenop leggen. Waar zijn bijv. de snowflake hands?
Dat. En bovendien: die one off voor Only Watch was maar liefst 43mm…
Zien waar ze over maand echt mee komen. Nee, Patrick van de Petteflet: geen reissue van de Sub
Hier ook casual Sunday nadat gisteravond het besluit is gevallen!
Zoals de meesten van jullie al voorspelden is pa lief er met de Ranger vandoor gegaan! De lucky bastard!
Had ik eigenlijk niet verwacht/gehoopt omdat hij nogal van de bijzondere materialen en modellen is. De eenvoud en rust die de Ranger uitstralen gaven echter de doorslag voor hem. Hij zal er vast en zeker heel veel plezier aan gaan beleven .
Hier dus opnieuw een FXD in de verzameling. Hoewel het mijn ouwe heer van harte gegund is, zal ik dus toch moeten weten aan de zwarte unit naast de blauwe M.N. die ik al had…
Verder geen gemekker, dit zijn natuurlijk allemaal luxeproblemen .
Mooie zondag verder Tudormigos en dank voor het eerdere meedenken!
Tja helemaal top
En dat is zeker geen straf
Ja hallo, er hoeven toch niet overal snow-flake hands op? Rolex heeft toch ook niet op ieder model een mercedes wijzer?
Ja dat moet echt kleiner bij het productiemodel. Op een of andere manier zet Tudor altijd eerst iets neer wat te groot en te dik is om 3 jaar later met het beoogde horloge te komen.
De FXD draagt natuurlijk ook fantastisch en van die lug tot lug maat merk je in de praktijk helemaal niets. Draagt zelfs kleiner dan de normale 42 Pelagos.