Tudor Only deel X

Blijft een dijk van een chrono! Ik twijfel of ik die van mij toch niet gewoon moet behouden…

Ondertussen zit ik vol in de ‘kennismakingstijd’ met deze NA:

Even zien of de vonk overspringt omdat ik eigenlijk de blauwe FXD prefereer ondanks z’n rare bezel…

Toch is deze in titanium met zwarte dial en een accentje rood toch ook wel heel clean en fraai. En het draagcomfort is super zoals bij alle Pelagos modellen!

12 likes

Ja die FXD’s zijn top qua comfort om de pols. De keuze tussen zwart of blauw is vooral een kwestie van wat je nog liggen hebt. Je kan niet missen eigenlijk :blush:

Is de zwarte bezel eigenlijk unidirectioneel? Ik vind het wel handig dat de blauwe in 2 richtingen draait. Luxeproblemen :smile:

1 like

18 likes

Prima keuze!
De Ranger is een van mijn toppers.

14 likes

Schitterend horloge blijft het :facepunch:

10 likes

Ja, de zwarte is uni- en de blauwe bi-directioneel! Leuk dat jij dat handig vindt, Jasper - ik gebruik de schaalverdeling op de bezel (van welk horloge dan ook) eigenlijk nooit!

2 likes

Toffe combi zo, dat blauw op blauw. Stijlvol.

1 like

Ik ook niet, maar de kinderen zitten er vaak aan te draaien en zo draait ie net wat vlotter weer met zijn pijl op 12 :smile:

1 like

Ik mocht die mooie zwarte van @DoubleRed vrijdag even om de pols hebben.
Prachtig maar voor mijn pols te groot. Ligt natuurlijk niet aan mijn pols(18,5cm) of de FXD maar aan iets dat tussen mijn oren zit.

3 likes

Begrijp wat je zegt. 42mm is prima te doen maar is de 40mm ook voor mij de echte perfecte maat.

1 like

Mooi hoor :heavy_check_mark:

19 likes

Ruil je hem ook om?
Allebei een Ranger. :ok_hand:

1 like

:thinking: Is ook wel een kwestie van wennen hoor, na een paar dagen FXD vindt ik mijn Pelagos39 weer te klein.

3 likes

Nee, gegeven is gegeven. Mijn pa gaat er veel plezier aan beleven volgens mij. Dus ruilen zit er niet in, tenzij hij daarop zou staan. Maar dat denk ik niet :rofl:

1 like

18 likes

:saluting_face:

14 likes

Mogguh Tudormigo’s :hugs:

17 likes

De Ranger eens op mesh gedaan :cowboy_hat_face:

16 likes

Neeeeee!:stuck_out_tongue_winking_eye:

3 likes