Beetje vertrouwen moet je hebben…
Ik geef toe, was een poolparty in Vegas en ik probeerde hem droog te houden. Na een paar rum cola redde ik dat alleen niet helemaal meer
Ben de afgelopen dagen aan het loeren naar een Pelagos 39, is dat een lekkere daily in vergelijking met een Submariner? Hoe zijn de ervaringen met krassen op het titanium?
Dacht even dat ik de BB39 zag (waar het hoofd vol van zit…) en daarvan zit ik te vlassen op de champagne-dial uitvoering.
De Ranger draagt erg fijn weet ik uit ervaring, ook op de Tudor nato.
Cool Draag je hem altijd op deze band? Nooit de stalen band gemist of overwogen?
Hier een topic met mijn ervaringen
Heb ik over getwijfeld… Ook een mooie. Ik zou de blauwe doen!
Toch gekozen voor de meer gewaagde van de twee, geen spijt van
Heb ook de zwarte Tudor sailcloth/rubber band en een Uncle bracelet voor de Ranger, ik wissel een beetje af.
Vind eigenlijk de combinatie met nato de fijnste, terwijl ik echt normaal alles op staal wil
Heel cool! Zou zo’n Erikas MN strap er niet goed op staan ook?
Dat heb ik al zo vaak gedacht en gezegd
Oja inderdaad! Die foto had ik even gemist
Hahah toch ben ik er 99 procent zeker van dat hij blijft
Ik ben toch meer een Tudor-man geworden dan Rolex. De nieuwere Rolexen sluiten niet zo erg aan bij mijn levensstijl als dat Tudor doet. Voor het avontuurlijke buitenleven biedt Tudor echt vele malen meer dan Rolex als je het mij vraagt. Zelfs een Explorer 1 in 40 mm neigt al meer naar ‘sieraad’.
Weet iemand hoe lang het bij Tudor duurt voordat de nieuwe W&W modellen bij een AD te bewonderen zijn?