nice
wow, dit ziet er heel cool uit. Maar wat is het?..
Dank je .

Na recent een Squale weg te doen, is ook mijn Hamilton de deur uit Die laatste heeft mij die vintage look van matzwart icm gilt doen waarderen en ik zou toch ook graag een duiker toevoegen.
Ergo; de bb54 en bb58 staan op een very short list.
Eerst maar eens een tijdje doorsparen!
De bb54 een tijd terug heel kort om de pols gehad bij AD, bb58 nog nooit in het echt gezien. Wil beide wel eens in het echt zien, liefst naast elkaar.
Wat een geweldig mooi exemplaar zeg!
Wat is je polsmaat?
Het zijn beide schitterende horloges. Ik vond persoonlijk altijd de lugs van de BB58 iets te lang (dat komt ook doordat ik sterk de voorkeur heb voor een kleiner horloge). Nu heb ik de BB54 en dat werkt voor mij perfect. Mijn polsmaat is overigens 16,5 cm, zie hieronder een vergelijking.
Subtiel verschil op je foto’s!
Specs zeggen niet alles he: bb54 heeft op papier maar 1mm kortere lugs dan bb58. Maar bijv. de Squale 1521 met op papier 48mm lugs vond ik mij prima staan en lekker zitten:
16cm omtrek polsen heb ik. Uitproberen blijft het devies. Bracelet male of female endlinks, of leren band, dikte van het horloge, maakt allemaal uit.
Klopt helemaal. Het gaat om het geheel van de specificaties en hoe het horloge om de pols voelt.
Succes met de keuze.
Klopt. Ik draag normaal een BB54 maar had laatst de 42mm Pelagos Alinghi om en dat ging ook prima! Wat een geweldig horloge trouwens. Ultimo toolwatch!
Dank je,is een hele dikke jongen met patina
k@tompj
Na een aantal maanden afwezig te zijn geweest, is het toch heerlijk om hier rond te kijken.
welkom terug!