Tudor Only deel XII

Ik heb meer met de 58,en sluit niet uit dat hij bij mij voor de derde keer gaat terug komen :innocent:

2 likes

:black_heart: :black_heart: all original :heart_eyes:

19 likes

Wat is dat toch met Tudor en boekjes? Ik koop nu voor de derde keer een full set waar boekjes ontbreken? Heb ik met 30+ Rolex’ nog nooit gehad. Komt dat doordat er minder waarde aanhangt dat men minder zuinig met die boekjes omgaat?

Je kunt natuurlijk afvragen wat het waard is maar als je weer eens wilt flippen word je afgeslacht zonder boekjes en ik trap er blijkbaar drie keer op rij in. Heel irritant.

2 likes

dat zou dit horloge prima kunnen hebben. Het origineel in de jaren 50 was 34, dat is erg klein.
36-37 naar mijn idee perfect.

1 like

Jumbo date+day, just saying :grin:

1 like

Ik weet, maar vind alles van 40 en daarboven nu te groot…
Hele verandering.
de max is 39 nu. De tudor draagt dan net wat beter om de pols dan de vertex. Hoe gaaf die lume blokken ook zijn.
Heb er ook geen metalen band bij. Past naar mijn idee niet bij de vertex en wel weer bij de Ranger.
Die band vind ik top. Ook bij de pelagos met die T-fit.

Nou ja, ik denk er nog even over. Heeft geen haast.

1 like

I know,maar wil ook wat nieuws hebben zodat ik me niet druk hoef te maken over waterschade, want het seizoen dat ik veel.op en in het water ben komt er weer aan :boom:

2 likes

Beetje vertrouwen moet je hebben…
Ik geef toe, was een poolparty in Vegas en ik probeerde hem droog te houden. Na een paar rum cola redde ik dat alleen niet helemaal meer :face_with_peeking_eye:

16 likes

Ben de afgelopen dagen aan het loeren naar een Pelagos 39, is dat een lekkere daily in vergelijking met een Submariner? Hoe zijn de ervaringen met krassen op het titanium?

4 likes

Dacht even dat ik de BB39 zag :wink: (waar het hoofd vol van zit…) en daarvan zit ik te vlassen op de champagne-dial uitvoering.

De Ranger draagt erg fijn weet ik uit ervaring, ook op de Tudor nato.

16 likes

17 likes

Cool :+1:t2: Draag je hem altijd op deze band? Nooit de stalen band gemist of overwogen?

Hier een topic met mijn ervaringen :blush:

2 likes

Heb ik over getwijfeld… Ook een mooie. Ik zou de blauwe doen!

Toch gekozen voor de meer gewaagde van de twee, geen spijt van :smile:

1 like

Heb ook de zwarte Tudor sailcloth/rubber band en een Uncle bracelet voor de Ranger, ik wissel een beetje af.
Vind eigenlijk de combinatie met nato de fijnste, terwijl ik echt normaal alles op staal wil :grin:

17 likes

Heel cool! Zou zo’n Erikas MN strap er niet goed op staan ook?

1 like

Goedemorgen!!

23 likes

Nu ik die foto van @pasd hierboven gezien heb zeker!

1 like

1 year anniversary :beers:
Gaat nooit meer weg
(Foto uit de gallerij)

23 likes

Dat heb ik al zo vaak gedacht en gezegd :innocent:

5 likes