Tudor Only deel XII

Goede morgen Tudoristen
Fijne zondag gewenst

19 likes

Prachtige aanwinst :ok_hand: veel draagplezier gewenst.

1 like

Gefeliciteerd! Geweldige combi zo.

1 like

:ok_hand: :ok_hand:

27 likes

Mijn beste,

Proficiat!!
Een schitterende Tudor.

Ik wens je er een langdurige pols tijd mee.:four_leaf_clover:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

Thanks!

bb54 en bb58 gepast en bekeken. Beide toppers met eigen charme. bb58 vond ik het mooist door combinatie van gilt wijzers en gilt markeringen op de draairing, rode driehoek en grotere kroon. Verschil in maat vond ik echt heel subtiel als je puur naar de wijzerplaat kijkt. bb54 is wel merkbaar dunner.
En met de :blue_heart: bb36 heb ik al een iets subtieler, dunner horloge, met de steviger ogende bb58 vind ik het idd een erg mooie combo zo… :slight_smile:

@Hieronymus1 nato is van Tudor, past er perfect bij qua kleur. Fijn ook dat het een singlepass nato is én niet zo lang…

18 likes

Fijne zondag :rose:

35 likes

Raar dat ze nog niet weg zijn, zo kom ik nooit aan de funds voor de 126718grnr🫣

22 likes

Blauwe is echt top ,maar mijn potje is helaas leeg en ik verkoop ook niks :innocent: @The_Don

2 likes

Nette prijs ook :+1:

1 like

Blauwe is schitterend maar vrees toch te groot voor jouw smaak als ik de rest van je horloges in ogenschouw neem…

1 like

Heb de witte ook gehad maar daar kan je geen tijd op aflezen,is veel te wit allemaal,blauwe vind ik de mooiste uit de serie :facepunch:

1 like

De witte even gemist om jouw pols :face_with_peeking_eye:korte duur geweest?
Vindt jou meer een big block, date+day jumbo, sub en bij modern bb58/54 type.

Heb nog veel meer wat ik mooi vind,dat is juist het dingetje,ik kan niet alles hebben.

1 like

Hebben we hier allemaal wel een beetje geloof ik :face_with_peeking_eye::joy:

2 likes

Die kocht ik direct toen hij uit kwam al behoorlijk lang geleden 5 jaar ofzo.

1 like

Erg gaaf! Die Tudor NATO’s zijn inderdaad een segmentje hoger. Prijzig ook :sweat_smile:

Hier heel blij met de blauwe!

20 likes

Hier zie je waarom :wink: al blijft t een hoop centen natuurlijk :face_with_peeking_eye:

6 likes

Klopt Dan! Is wel echt een verfijnder materiaal.

Plaatje van mijn oude BB58 even terug gezocht.

16 likes

Blijft ook een fantastisch horloge!

1 like