Tudor Only deel XII

Heb je nu een LHD bezel op de normale Pelagos gezet ?

Sinds 4 weken (stiekem) weer terug bij de Tudor club. Naast een speedy uit ‘83 een 925. Man wat een goede patina op dit ding! Datejust uit 85 eruit en deze erin. Heerlijk zomerhorloge en ben er veel blijer mee dan de standaard ‘58.

28 likes

Nee hoor dit is de orginele bezel.zover ik weet.

Gefeliciteerd Max. Top keuze

1 like

Het lijkt op deze foto net alsof je de bezel insert van een LHD gebruikt. De uurmarkeringen van de bezel lijken crème geel te zijn zoals die van de LHD

Ik heb me vaker afgevraagd of dit kleurverschil gebruikelijk is.
Maar ik heb hem toevallig gisteren nog naast een LHD van een vriend gehouden, zijn bezel is nog iets donkerder van kleur.
Maar opmerkelijk is het zeker, op het internet gezocht en ik ben niet de enige.
Schijnt vaker voor te komen en dan vooral bij de series uit 2019 en 2020.
Ik vindt het persoonlijk wel goed staan.

2 likes

Erg mooi horloge. Ik denk een erg leuke combinatie met de Speedy.

1 like

Ik heb (nog) niet bij WB besteld vanwege de prijs om heel eerlijk te zijn.. Maar inderdaad gekozen voor een alternatief zoals van Amazon. Eerst even afwachten of de combiantie zo goed lijkt als op de foto voor ik all-in ga.

De Tudor Nato is inderdaad van goede kwaliteit.
Los zijn ze wel redelijk prijzig voor een nato naar mijn mening. Neemt niet weg dat de kleurcombinatie gewoon enorm goed is!

Zelf ook op nato gepast en droeg fantastisch maar uiteindelijk toch voor staal gekozen.

Op nato gekocht, daarna wel stalen band extra gekocht… dat viel ook tegen :rofl:

19 likes

De combinatie gaat je zeker bevallen. Ziet er goed uit.

1 like

IK vind juist van zowel de nato als de soft touch de kleuren te donker. Maar goed ik kan wel elke originele combinatie maken die ik wil. Gekocht op staal en de andere daarna los erbij.

De kleur van de Vanguard rubber vind ik tot nu toe ook de beste, dus die komt er ook.

Ik snap echt niet dat Tudor zelf niet met een rubberen band als je kijkt hoeveel andere sites ze tegenwoordig al verkopen.

2 likes

Donderdag bij :sheep: & :lemon: in Utrecht ook live mogen bepotelen :grin:

1 like

Prachtige aanwinst :ok_hand:

‘bevrijdingsdag’ horloge :netherlands: :muscle:

40 likes

27 likes

26 likes

Spam

35 likes

37 likes

21 likes