Tudor Only deel XII

:boom: :boom:

33 likes

Prachtig @Pagode

1 like

Dank je,is ook mijn absolute nummero uno :black_heart: @NOAD

3 likes

Klopt. Zoals de huidige op de markt of eventueel met endlinks zoals de originele band van BB54.

1 like

Plexy ff gepoetst :blush:

20 likes

25 likes

Zealande, ook mooi spul :ok_hand:t2:

22 likes

Mooi combinatie!

1 like

En wat vond je ervan?

Maar echt veel te duur en vooral ook te lang. Prijs is nog te overzien eventueel als je kijkt wat de nato en vooral soft touch kost. Lengte alleen niet voor smalle polsen van rond de 17 cm en jammer dat deze niet terug loopt naar 16 bij de gesp. Wel mooi systeem met de laatste passant.

2 likes

Tudor Tuesday

16 likes

Dag Tudoristen,

Na een aantal omzwervingen heb ik sinds dit weekend weer een Black Bay 54 in bezit. In het verleden al een aantal BB58 modellen gehad en naar volle tevredenheid gedragen. De BB54 is ook geen onbekende aangezien @stemvork vorig jaar mijn in nieuwstaat verkerende exemplaar heeft overgenomen en (als ik de berichten mag geloven) nog naar volle tevredenheid draagt. Hopelijk gaat deze het langer volhouden. :smiley:

Heeft er hier toevallig iemand nog een Half Link van Uncle Seiko (Black Bay 54/58/58GMT) liggen die mag vertrekken? Merk dat ik net tussen 2 links in zit en de T-Fit het verschil net niet kan opvangen.

Plaatje voor de sfeer

37 likes

Dat dus, prachtig!

1 like

Als ik eerlijk ben had ik er meer van gehoopt.
Ontegenzeglijk een mooi horloge, daar niet van. En dikte viel mij in eerste instantie mee, in tweede instantie niet :wink:

Gefeliciteerd met je mooie NA

Plaatje voor de sfeer!

23 likes

Gefeliciteerd met deze weer in bezit hebben :ok_hand:

1 like

Haha klasse kerel, veel plezier met je NA! Ik geniet er inderdaad nog (bijna) dagelijks van - gaat zeker niet weg!

2 likes

Het horloge zelf bedoel? Nee sinds ik hem heb (nu bijna 2,5 jaar) bijna niks anders meer om. Heel af en toe een paar dagen, maar dan mis ik deze echt.

Blijft lekker zo’n 54

28 likes

27 likes