Tudor Only deel XII

Even een vraagje:

Zonet keek ik naar mijn BB58 en deze stond stil…

Heb deze gisteren nochtans een hele dag aangehad en zou dus voldoende opgewonden moeten zijn (heb niet de hele dag op zetel gelegen)?

Bij het willen opwinden voelt deze anders, iets stroever, aan. Heb niet meer dan 1 of 2 omwentelingen gemaakt. Paar keer op het glas ‘getikt’ en nu loopt hij weer. Heb hem ook weer op tijd gezet.

Wat is wijsheid? Even doordragen en kijken of hij blijft lopen? Laten leeglopen en kijken of hij nog stroef draait? Of toch even langs de AD gaan? Ik dacht dat je deze niet kon “overwinden”, of heb ik het mis?

Kan niet nee.

1 like

Dan hoop ik dat er niets met het uurwerk mis is…
Is ook niet gevallen o.i.d. dus daar kan het al niet aan liggen.

staat :ok_hand:

Hahaha kijk je wel uit dat je niet van de kook raakt

Mooi man.

3 likes

38 likes

Fotograaf :ok_hand: :ok_hand:

1 like

2 Hobby’s in 1 :wink:

2 likes

Hoe bevalt hij? Aan te bevelen voor de FXD modellen?

Ff langs de AD gaan voor een check, beter safe then Sorry

1 like

JA, als je de rubberstrap fijn vind van de door Tudor meegeleverde band dan zal je deze ook waarderen. Zit nu al na te denken om meer kleurtjes te bestellen :smile: De Zealande is even lang en ongeveer even dik.

1 like

Draag mijn andere twee horloges nog amper.
Zo blij met deze.

20 likes

26 likes

Zag dat de Seiko toch verkocht wordt :grinning: @Ipa1968

1 like

Loop nu 2 weken onafgebroken met de BB58.
De Seamaster moet ook draagtijd krijgen en met de Seiko ernaast wordt het heel lastig.

3 likes

En, @Youp? Heb je 'm nog? :smiley:

Top, bedankt :+1:

Overigens: is de band glad of zit er structuur in zoals bij de blauwe rubberen van Tudor?

Toch maar weer een Vanguard korte variant gekocht. Die kleur blauw is toch mooier dan al die goedkopere varianten. En hij loopt af naar 16 mm Daar kan dus mooi de vouwsluiting aan. Zit in het midden en dus prima. Met gewone gesp zou ik op gaatje 3 of 4 zitten. Ook goed te doen. Wel “verkeerd om” monteren, maar dat moet sowieso voor de vouwsluiting.

19 likes

Onderkant is glad. Bovenkant heeft een licht relief zoals de og strap op de fxd black. Zie ook mijn foto voor het relief op de witte.

1 like

Fijne avond Tudoristen :sunny:

16 likes

Ja hij is er nog! :sunglasses:

Vanmorgen kreeg ik een melding dat Uncle Straps de half link weer op voorraad heeft. Gelijk besteld zodat de T-fit eindelijk tot zijn recht zal gaat komen.

22 likes