Heb deze gisteren nochtans een hele dag aangehad en zou dus voldoende opgewonden moeten zijn (heb niet de hele dag op zetel gelegen)?
Bij het willen opwinden voelt deze anders, iets stroever, aan. Heb niet meer dan 1 of 2 omwentelingen gemaakt. Paar keer op het glas ‘getikt’ en nu loopt hij weer. Heb hem ook weer op tijd gezet.
Wat is wijsheid? Even doordragen en kijken of hij blijft lopen? Laten leeglopen en kijken of hij nog stroef draait? Of toch even langs de AD gaan? Ik dacht dat je deze niet kon “overwinden”, of heb ik het mis?
JA, als je de rubberstrap fijn vind van de door Tudor meegeleverde band dan zal je deze ook waarderen. Zit nu al na te denken om meer kleurtjes te bestellen De Zealande is even lang en ongeveer even dik.
Toch maar weer een Vanguard korte variant gekocht. Die kleur blauw is toch mooier dan al die goedkopere varianten. En hij loopt af naar 16 mm Daar kan dus mooi de vouwsluiting aan. Zit in het midden en dus prima. Met gewone gesp zou ik op gaatje 3 of 4 zitten. Ook goed te doen. Wel “verkeerd om” monteren, maar dat moet sowieso voor de vouwsluiting.
Vanmorgen kreeg ik een melding dat Uncle Straps de half link weer op voorraad heeft. Gelijk besteld zodat de T-fit eindelijk tot zijn recht zal gaat komen.