Geweldige combinatie is het!
Mag ik hier ook een reactie plaatsen als ik iets niet mooi vind?
Als het op een beleefde manier kan, zie ik niet in waarom dit niet zou mogen. Daar is het een forum voor, toch?
Precies,en ik weet toch al wat hij niet mooi vind
Ik heb een vermoeden maar of het klopt zullen we nog moeten afwachten .
Ik ga hem ook bestellen
Uiteraard, niet iedereen vind elke combinatie mooi. Maar wat bedoel je?
De kleur blauw van deze band is echt top. Net even lichter dan de concurrenten die ik ken. En dat verloop is heerlijk.
Inderdaad, ik vind al dat rubber dat strak/curved op de kast zit niet mooi. Staal moet strak aansluiten, alle andere materialen moeten los van de kast wat mij betreft. Zo heeft iedereennzijn allergie:joy:
Dat mag uiteraard. Ik vind juist de ruimte tussen de kast en een rechte band buiten de stalen band (welk materiaal dan ook) te veel en de kast te hoog ogen.
Nog even een snelle foto van hoe de band zit met ee normale gesp.
Nu hopen dat de tekst geen afdruk achter laat in mijn pols
Ieder zijn mening, en daar is niets mis mee .
Met andere horloge’s heb ik daar niet zo’n last van maar met de BB58 valt het wel op. Vandaar de curved rubberband . En het draagt gewoon ook zeer comfortabel!
De sailcloth die hiervoor erop stond is nog OK. Misschien dat de extra padding het verschil maakt… De keuze tussen staal, sailcloth en curved rubber zorgt voor afwisseling in elk seizoen en voor (bijna) elke gelegenheid.
Hier hetzelfde en dan ook nog de nato en soft touch.
Hoe werkt die wielertiming? Enig idee?
Geen flauw idee… en ga ik ook vast nooit uitvinden door mijn gezonde aversie tegen wielrenners
Wil deze aanschaffen , de rubber b voor de pro
Wat is jullie ervaring met Rubber B ? Kwa comfort en kwaliteit?
Gaaf hoor!!