Tudor Only deel XII

Goedemorgen/middag tudorlovers

21 likes

23 likes

Ik heb de zwarte versie vrijwel ongebruikt liggen.
Stuur maar even pm als je interesse hebt. Prijs komen we wel uit.

1 like

Avondwissel. Klaar voor een avondje voetbal

17 likes

Heb de groene onderweg , als bevalt dan neem ik de zwarte ook over. Wat vind je van de kwaliteit? Of was t om te janken :stuck_out_tongue_winking_eye:

Fijne avond allemaal! :+1:

26 likes

Hele goede pasvorm wel wat stijver rubber dan dat ik verwachtte.
Laat maar weten of je hem t.z.t. wil. Zal een stuk goedkoper zijn dan een nieuwe :grin:
Eventueel heb ik er volgens mij ook nog een originele tudor sluiting bij.

1 like

Vergelijkbaar met de OEM Pelagos rubberen band ?

Alle releases uit 2025 nog eens op een rijtje
https://www.luxurybazaar.com/grey-market/tudor-2025-releases/

2 likes

16 likes

21 likes

Is er iemand die ervaring heeft met de OEM rubberen band die Tudor verkoopt?

Prijs daargelaten ziet het er wel mooi uit plus icm de T-clasp lijkt het mij wel wat.

Aangezien ik toch moeten wachten tot mijn horloge terug komt uit Zwitserland kan ik vast beetje nadenken over verschillende bandjes.

6 likes

De originele rubberband is top ,heb hem alleen niet gekocht vanwege de prijs. Was echt schrikken.

Misschien kunnen ze jou een goeie korting geven voor de pech met je nieuwe horloge :facepunch:

1 like

Dat zou het inderdaad nog wel interessant maken. Vind die band wel heel gaaf namelijk
Maar :point_down:t2:

1 like

Zeker als je de stalen al hebt is het een mooie aanvulling :+1:

1 like

De fixed Delcro strap van Delugs is echt perfect. Zit goed, staat goed en makkelijk verstelbaar met het warme weer :ok_hand:

23 likes

Ondanks de droogte hier ook de FXD terug omgezwierd

18 likes

Toevallig vanmorgen even gevraagd bij schaap, voor op mij black bay 54. €660 weet je alles🥸
€180 voor de banden en €480 voor de t-fit sluiting. Dat vind ik iets te enthousiast voor een band voor erbij.

Zeker. Daarbij vind ik de BB54 echt een horloge dat op staal het beste tot zijn recht komt.

1 like

Ik vindt hem wel leuk voor de zomer voor erbij, maar niet zo leuk zeg maar haha

1 like