Blijft ook leuk zo’n small block
Oef! Dat is inderdaad niet leuk meer.
Ben benieuwd of je de T-fit clasp van de bracelet over kan zetten naar rubber.
Zou een hoop geld schelen
Gaat niet passen!!
Gaat idd niet passen, aan de sluiting van de stalen band zit een mannelijk glijsysteem en bij de rubberen sluiting een vrouwelijk glijsysteem. Anders zou je in theorie ook het binnenwerk van de sluiting moeten overzetten. En je gelooft het niet, maar precies dat onderdeel is niet los te bestellen.
Voor de gemiddelde HF’er? Ja.
Maar een Rolex is toch ook gewoon om te dragen? Wij zijn de enige die ons ‘druk’ maken over een paar krasjes. Een Rolex is eigenlijk een perfecte beater. (sub / SD etc)
Ik kende deze niet, gelijk de grijze besteld voor mijn fxd black.
Was hier al bang voor. Hebben ze weer slim bedacht daar in Zwitserland. Snap het, maar soms zou het toch leuk zijn als ze iets meer rekening houden met de consument.
En toch wil ik de rubberen band
Ai ai ai
Prachtig!!
Als het zonder de endlinks mag zijn er alternatieven . Zowel recht als curved
.
Edit: er blijken zelfs als alternatieven te bestaan met de endlinks.
Ja ik ken de alternatieven. Momenteel erg blij met deze tropic strap.
Voor mij is dit horloge een blijver en dan vind ik het wel gaaf om er goeie OEM band erbij te hebben. Maar prijs is nog wel een dingetje.
Ja precies dat zei ik ook, denk dat ze anders veel meer rubber banden zouden verkopen.
Ben ik helemaal met je eens
De grijze is ook super
Heb al veel velcro varianten geprobeerd maar niets komt in de buurt van de Delcro kwaliteit.
Natuurlijk deze heb ik gewoon 24/7 om ga zondag op vakantie en dat mag die gewoon mee de zee in.
Al komt ik niet dieper dan drie meter hoor met snorkelen.