Tudor Only deel XII

Ja de 600 links staan het mooist maar erg lastig te krijgen.
Er stond op Ebay een Tudor 6248-20 bi-colour band met 600 links maar deze is helaas weg.
596 links passen ook maar die horen orgineel bij een 6248-19 band

Ik heb 596 had ik al vaak gelezen, die heb ik alleen ook maar die hebben toch nog een flinke spleet… enige dat ik nog wil proberen is dat springbars om te kijken of ze dan passend(er) te krijgen zijn.

Die op eBay was ik echt net te laat bij.
455b heb ik ook een paar keer gezien en stond ook goed maar wil ik graag een keer passen. Fakes hebben namelijk ook zeer vaak 455b. Dit hoort two tone jubilee te zijn maar je komt ze ook op staal en Oyster fakes tegen. (Iemand een Rolex jub met 455b end links die ik kan passen???)

18 likes

Zojuist in Harrods gevraagd of ze nog de Harrods versie hebben van de 175 limited edition. Helaas was alles vrijwel direct uitverkocht. Wel de normale Harrods Special liggen.
Ook deze gouden versie:

24 likes

Die gouden versie is vet, maar 30k, daar koop je bijna een gouden sub voor.

Tenminste, als je bereid ben zo veel geld uit te geven, denk ik niet dat je neerkijkt op dat beetje extra.

4 likes

Ja ik vind de gouden ook erg mooi maar helaas was prijzig. Ze hadden ook op strap liggen en dat was volgens mij ook de eerste van de twee. Met gouden band is volgens mij pas later gekomen op verzoek van klanten.

2 likes

Ja klopt, die gouden band kan je ook los kopen voor 17 k

1 like

De versie op leer/nato staat ook echt gaaf op groen rubber strap :heart_eyes:

17 likes

Heel erg vet ja :heart_eyes:

1 like

18 likes

Goedemorgen Tudoristen

27 likes

Groeten uit Londen :uk:

26 likes

25 likes

26 likes

Fotootje van gisteren voor de kerstsfeer :christmas_tree:
Glaasje fris gepoetst en steelreef Easylink erop. 50-jaar oud maar door de Rolex service van voor hij in mijn bezit kwam zo bruikbaar als een 16610, gaafste daily ever. #9411/0

40 likes

Is toch veel mooier dan een 16610 man,kom op :heart_eyes: :heart_eyes:

2 likes

Heel gaaf! Super om zo’n daily te hebben

1 like

19 likes

19 likes

Goedenavond:

Fijne avond allen :+1:.

26 likes

Fijne avond, even Tudor loos! De 54 is in for service🔧

2 likes