Tudor Only deel XII

En je bent nu tl1😁

Zo dan👍🏻

32 likes

Gaaf!

Ja ja die zie je hier niet vaak. Jammer eigenlijk, zo’n gave left-fielder. P01 staat nog op mijn lijstje, al kan ik niet met droge ogen beweren dat ik hem zo mooi vind.

2 likes

Dat had ik ook in het begin maar nu vimd ik het een topper.

Deze moet je eenvoudig in het echt om de pols zien. Fotogeniek is hij niet.

Goedemiddag!

21 likes

Dat mag zeker!
Ten eerste vind ik de randjes vrij scherp. Zowel als ik het horloge relatief strak draag, als wanneer ik hem wat losser draag laten de kast en band een diepe afdruk in m’n pols achter:

Daarnaast kan ik simpelweg niet wennen aan de snowflakewijzer en de vierkante uurmarkeringen. Tot slot is titanium gewoon niet voor mij. Ik vind het wat goedkoop aanvoelen en de tint vind ik ook niet mooi. In de zon knalt de P39 wel echt, maar als het weer wat grijzer is (het merendeel van het jaar in Nederland dus) vind ik het maar een saaie grauwe grijze massa om de pols.
Het formaat van de kast is dan wel weer top.
Oh ja, ook de 21 mm breedte van de bandaansluiting vind ik vreemd staan bij een 39mm horloge. Dit zou m.i. 20 mm moeten zijn. Het horloge oogt trouwens naar mijn mening ook vrij dik om de pols, terwijl ie dat feitelijk niet is. Ik ben m’n Omega 2254 gewend en ondanks dat deze twee horloge ongeveer even dik zijn, draagt een 2254 een stuk platter om de pols.

3 likes

29 likes

23 likes

Welke band is dit? @RobG

Was op zoek naar een 39 maar liep toch weer tegen de 2 liner aan, voorlopig voor mijzelf. Blijf het een tof horloge vinden! Hij is nog onderweg, maar heb hem al 4x gehad dus een oude foto

Mocht iemand een schakeltje hebben liggen dan hoor ik het graag!

26 likes

Dit is de Lincoln van Uncle.

1 like

27 likes

Thanks!

1 like

Bedankt voor de uitgebreide toelichting.
Zelf heb ik dit model (helaas) nog nooit om gehad, dus kan er niet over oordelen.
Maar zelf vind ik ook dat je wel iets aan “gewicht” moet voelen om de pols :slight_smile:

2 likes

Strak. Modern. Sportief. Classy. Blijft ontzettend mooi de 58. Van harte gefeliciteerd met de aankoop. Voor een redelijke prijs kunnen krijgen?

Een stalen band dragen op de zilveren 925 kan schade geven, zie diverse YouTube videos erover. Iets om voorzichtig mee te zijn. Het zilver van het horloge is vele malen zachter dan het staal van de band.

Ik houd de mijne op de orignele NATO om die reden (en de NATO is mooi) :hugs:

1 like

Net thuis na 12 dagen Lesbos :greece:

Wat een heerlijk vakantiehorloge is die Black Bay 58 Blue toch :ok_hand:t2:

34 likes

Heb de Ranger band er al 7 maanden op zitten en de kast ziet er nog hetzelfde uit. De filmpjes en uitspraken zijn mij bekend maar kan die mening niet delen. Nu weet ik niet welke stalen banden er gebruikt zijn die in de bb58 925 kast “graven” maar de Ranger band past prima :slightly_smiling_face: althans bij mij.

2 likes

Ik denk dat men BB58 stalen banden heeft gebruikt. Het lijkt er dan op dan de Ranger band een schadevrij uitkomst is, goede vondst! Veel draagplezier gewenst! :muscle: