Tudor Only deel XII

16 likes

Zeker een mooi horloge voor de zomer!

27 likes

Schaduw van de secondewijzer op de plaat. Leuk detail.

23 likes

1.8mm Swiss gaat goed. Net besteld, na tips hier. Bevalt prima

22 likes

31 likes

Zo’n Pro op een 5 link ziet er denk ik niet verkeerd uit zeg! Forstner?

1 like

De rode Metas Black Bay verkocht en deze Lekkere FXD er voor terug gekocht.

Genieten

33 likes

Uncle

Gefeliciteerd met je mooie NA!

1 like

20 likes

De zon schijnt al volop :sunny:

26 likes

Goedemorgen Tudoristen:

28 likes

22 likes

25 likes

22 likes

Tudor-day :yum:

24 likes

25 likes

26 likes

He Tudorristen,

Ik wil een bandje bestellen bij Crown & Buckle en dacht meteen even een setje nieuwe springbars te bestellen voor mijn BB Pro. Zouden deze passen: Spring Bars - 20mm | Crown & Buckle? En zit er verschil in kwaliteit qua springbars? Waar moet ik op letten?

1 like