Ik wil een bandje bestellen bij Crown & Buckle en dacht meteen even een setje nieuwe springbars te bestellen voor mijn BB Pro. Zouden deze passen: Spring Bars - 20mm | Crown & Buckle? En zit er verschil in kwaliteit qua springbars? Waar moet ik op letten?
Tudor just presented the new Pelagos FXD Chrono in a yellow jersey. The 300-piece Tudor Pelagos FXD Chrono “Yellow” honors the legacy Tudor ambassador Fabian Cancellara and his journey to the pinnacle of cycling both as a rider and now as a team owner.
Ik ben op zoek naar aan BB58 Blue. Deze zijn overal wel te vinden en ook wel tegen schappelijke prijzen gebruikt te vinden, dus dat is het niet.
Nu heb ik een mooi exemplaar gevonden van 11-2021 voor een mooie prijs en ik zou er eigenlijk al voor gaan. Echter, nu ben ik ook tegen een nieuwe aangelopen voor een superscherpe prijs.
Uiteraard nog wel bijna de helft duurder dan die gebruikte, maar ik begin nu echt te twijfelen.
Die gebruikte heeft binnenkort misschien wel een servicebeurtje nodig, dat zal al een groot deel van het voordeel opsouperen e is het nog steeds een ouder horloge.
Daarentegen komt er binnenkort misschien wel een nieuw model BB58 uit en heb ik dan net deze nieuw gekocht… Tips? Wijze raad? (oh ja, geen idee hoe lang ik hem ga houden. Ik flipper graag )
Heb ik ergens online opgepikt (heb nogal wat gelezen over de BB58 de laatste tijd ).
De verwachting was dat o.a. de T-fit uit de huidige Burgundy wellicht zou worden doorgetrokken. Maar wellicht is dit speculatie of wensdenken.