Ik doe altijd deze, weet niet of ze beter zijn dan die van C&B,
Set (2 stuks) Spring Bar ‘Swiss Made’ - Beste Kwaliteit – STRPS
Ik doe altijd deze, weet niet of ze beter zijn dan die van C&B,
Set (2 stuks) Spring Bar ‘Swiss Made’ - Beste Kwaliteit – STRPS
Om de hoeveel tijd moet je eigenlijk je springbars vervangen?
Worden normaal bij elke servicebeurt vervangen, als je veel bandjes wisselt zou ik er niet meer dan 5 jaar mee doen.
Bedankt voor je reactie!
Van harte! Een genot om te dragen met dit weer, geniet er van ![]()
Tudor just presented the new Pelagos FXD Chrono in a yellow jersey. The 300-piece Tudor Pelagos FXD Chrono “Yellow” honors the legacy Tudor ambassador Fabian Cancellara and his journey to the pinnacle of cycling both as a rider and now as a team owner.
Mede Tudorliefhebbers,
Ik heb advies nodig.
Ik ben op zoek naar aan BB58 Blue. Deze zijn overal wel te vinden en ook wel tegen schappelijke prijzen gebruikt te vinden, dus dat is het niet.
Nu heb ik een mooi exemplaar gevonden van 11-2021 voor een mooie prijs en ik zou er eigenlijk al voor gaan. Echter, nu ben ik ook tegen een nieuwe aangelopen voor een superscherpe prijs.
Uiteraard nog wel bijna de helft duurder dan die gebruikte, maar ik begin nu echt te twijfelen.
Die gebruikte heeft binnenkort misschien wel een servicebeurtje nodig, dat zal al een groot deel van het voordeel opsouperen e is het nog steeds een ouder horloge.
Daarentegen komt er binnenkort misschien wel een nieuw model BB58 uit en heb ik dan net deze nieuw gekocht… Tips? Wijze raad?
(oh ja, geen idee hoe lang ik hem ga houden. Ik flipper graag
)
De gebruikte als je graag flippert en er niet te veel op wilt verliezen
Dan gebruikte kopen flipperaar ![]()
Een gebruikte van een betrouwbaar forum lid
Daar heb je je antwoord al. Neem de gebruikte. Verlies je (evt) het minste, en zijn de ergste krassen al gemaakt
Ia dit zo ja? Waar heb je die info vandaan?
Heb ik ergens online opgepikt (heb nogal wat gelezen over de BB58 de laatste tijd
).
De verwachting was dat o.a. de T-fit uit de huidige Burgundy wellicht zou worden doorgetrokken. Maar wellicht is dit speculatie of wensdenken.
Hiero ![]()
Denk als er al een nieuwe zou komen, dat hij niet met de kleur blauw van de huidige 58 meer komt waarschijnlijk ook een sunburst
en T fit natuurlijk