Tudor Only deel XII


31 likes

Gelukkig…

2 likes

Zojuist een leuke telefoontje ontvangen van mijn AD dat ikzelf en een + one uitgenodigd zijn voor het opkomende tudor event van 9 juli.

We krijgen allemaal een tudor outfit en ze reserveren BMC bikes voor een kleine rondrit naar de venue waar we hapjes en drankjes krijgen en de mogelijkheid krijgen om de nieuwe releases te passen/kopen.

In de avond het avondfeest met food & drinks

Lijkt me wel leuk!

22 likes

Leuk! We zien de parafernalia binnenkort wel in het blauw verschijnen. :laughing:

Bedankt voor het meedenken. We gaan voor de gebruikte!

2 likes

9 likes

Dankje. Dat lukt zeker. Echt genieten

18 likes

Gaaf! Veel plezier alvast!

1 like

Toen mijn vriendin las dat het een 30km fietsrit was haakte ze per direct af :crazy_face::laughing: nu even regelen met de ad dat @Phoenix.bas mee kan.

2 likes

Met de Pastis 39

19 likes

Als je echt gek bent van pastis en je bent in de buurt van Montelimar dan moet je hier een paar flesjes halen. Deze amberkleurige pastis is goddelijk! Ik ben er een paar weken geleden speciaal voor omgereden. Bij mijn weten nog niet verkrijgbaar in NL.

20 likes

Nieuwe telefoon maakt best aardige wristshots :pinched_fingers:t3:

33 likes

Bedankt voor de tip :grinning::+1:

1 like


28 likes

24 likes

:sweat_smile:

18 likes

17 likes

22 likes

Zo. Klaar voor de zomer! :grin:

Dit is trouwens wel echt zo’n horloge wat in het echt gewoon veel mooier is dan op wat voor foto’s of filmpjes dan ook.
Zelf werd ik ook pas hebberig naar deze toen ik hem voor het eerst ‘live’ zag, terwijl er al ladingen foto’s voorbij waren gekomen en het me redelijk koud liet. Mooi hoe dat kan gaan!

32 likes