Is ook de mooiste moderne Tudor
als je weer gaat flipperen, stuur maar een bericht ![]()
Okay top hoelang heeft het geduurd. Ik heb deze nog niet omgehad maar vind blauw toch nummero uno hoor
en haal.aub dat bandje eraf ![]()
![]()
Dit is onverwacht een daily geworden, lag anderhalf jaar in mijn horloge doos te wachten
Hoe gek kan het lopen
Tjaa dat weet je in horloge land nooit ![]()
Hahahaha nee joh die tropic staat juist tof.
Volgens mij heeft het net onder de 8 weken geduurd. Hopelijk is het nu voorlopig niet meer nodig ![]()
Vind de tropic ook niet mooi wel de originele rubber band vind ik een mooie combo
Gefeliciteerd met je NA!
Dat is snel! Wat scheelde eraan?
Liep veel te snel. Laten testen bij AD en die gaven gelijk aan dat het horloge terug moest naar Zwitserland.
en ja aangezien die net nieuw was doe je dat dan maar.
Hoort niet, maar kan nou eenmaal gebeuren
Gaaf!!
![]()
Ach kan gebeuren toch! Blijft mechaniek, maar wel vervelend. Mijn 54 is ook al 2x terug geweest voor het uitlijnen van de bezel😅 nu is hij eindelijk goed
Mooie foto! Geniet van je vakantie
Op staal is mooier Dave ![]()







