Tudor Only deel XII

Mooi om Tudor zo goed in beeld te zien vandaag :biking_man:

Plaatje voor de sfeer

30 likes

Kijk, daar koop je zo’n horloge voor he? :grin:

27 likes

Goedemorgen!

Heeft iemand ervaring met het wisselen van de bracelet naar de bijgeleverde rubber strap met de Pelagos? Is dit een beetje te doen met een Bergeon 6767 of heb je echt zo’n tang nodig?

13 likes

Hoi,
Het is te doen maar een tangetje maakt het voor toch iets gemakkelijker.

1 like

Ik zou wel een beetje oppassen hoor. Misschien het eea afplakken. En anders gewoon de beste tools voor de job kopen. Of langs S&C of Gassan maar snap wel dat je het zelf wil proberen. Heb je van Bergeon niet ook zo’n tangetje?

1 like

19 likes

Bb41 in een inspirerende omgeving

14 likes

37 likes

Mooie foto :raised_hands:

1 like

Staat je goed! :slight_smile:

1 like

Komende weken deze om met vakantie :smiling_face_with_three_hearts:

21 likes

26 likes

Mijn advies is om z’n “tangetje” te kopen.

Met de Bergeon 6767 lukt het ook, maar kans is dan groter op beschadigingen.
Ook moet je er dan een bepaalde handigheid in gaan krijgen om het snel en goed te kunnen.

1 like

Yes :ok_hand:t2:

20 likes

Thanks allen. Ik heb een Bergeon 7825 besteld. Ben een lompe boer dus weet wel hoe laat het anders is :rofl:

2 likes

Ging prima maar wel zoveel mogelijk afgeplakt.

Vond de tip: als je pushpins hebt ingedrukt. Schuif je horloge kast voorzichtig weg ipv de band wel handig.

13 likes

21 likes

Mooie foto!

1 like

Boehoehoe ik ben de mijne kwijt. Nergens meer te vinden.

1 like

Ik heb het zelf nog nooit met een tang geprobeerd, maar ik gebruik wel een Bergeon 6767. In het begin heb ik even geoefend op een ouder horloge voordat ik met mijn BB58 aan de slag ging. Goed afplakken is voor mij standaard, en daarna is het gewoon een kwestie van handigheid krijgen. Het is echt vorm van raket wetenschappen. Inmiddels heb ik denk ik zo’n twintig keer een bandje gewisseld, en het hele gebeuren ,incl. het afplakken van de lugs, duurt nu maar een paar minuten.

3 likes