Hoop dat je het hier alleen over de foto hebt.
Uh nee helaas. Ik ben hem echt kwijtgeraakt.
WTF?! Avondje doorgezakt of zo? Xtreme sports? Bandje kapot? Klote man!
Of ligt ie gewoon thuis in een hoekje van de bank?
Op vakantie gebeurd?
Vrees dat mijn kinderen hem in handen hebben gekregen. Dit is voor mij een soort grab and go and hij slingert nog wel eens rond. Wie weet duikt hij eerdaags op tussen een bak duplo maar hij zal er niet erg van opknappen.
Ai dat is een slecht verhaal! Sterkte ermee! Ik heb het even gemist, om welk horloge gaat het?
Blauwe Pelagos FXD
Ai dat is balen! Hopelijk vindt je hem snel terug, zonder al teveel battlescars
Nog even mijn Tudor showen. Past dit ook in de themaweek?
In 2001 verkocht in Rome en sinds juni dit jaar in mijn bezit. Bandje heb ik aangepast. Stijlvoller vind ik zelf. Horloge loopt super en ik draag het best vaak naast mijn Seiko en Casio (voor mijn werk)
Weet iemand hier toevallig hoe Tudor om gaat met de nauwkeurigheid van het uurwerk i.c.m. garantie?
Mijn BB58 loopt namelijk -10/12 sec. per dag en is over een maandje 5 jaar.
Ik snap dat ze hem eerst moeten openen, maar is het aannemelijk dat ze het wat afregelen en hem terugsturen onder garantie, of is de kans groot dat ze zeggen sorry meneer, maar gezien de leeftijd adviseren we een beurtje?
Denk beste naar een AD gaan en daar informeren,heb wel ervaring met service van nieuwere Tudors,maar niet met horloges waar de garantie periode bijna van
verstreken is.
In dat geval zou ik zeggen, momenteel nog binnen de garantie, dus beurtje valt dan binnen garantieperiode. Zou eerder zeggen dat ze hem afregelen, en buiten de garantie hij aan een beurt toe is
Tudor heeft een gaaf (vind ik) filmpje online gegooid mbt de Tudor horloges die de navy seals droegen bij het NASA moon program.
Mooi stukje historie
Bergeon 7825 kwam vandaag binnen. Eerst even getest op een Longines. Daarna de Pelagos.
Voor de zekerheid de lugs even afgeplakt, maar het ging vrij soepel
Heel gaaf filmpje!