Mooie foto zoals gewoonlijk
Dank U
Lekker hoor, geniet ervan
Heel mooie film/reclame inderdaad. Dit geeft tenminste waarde en beleving aan een merk. Door Tudor naar de achtergrond te schuiven zet het zichzelf op een podium. Trots op mijn Tudor👌🏻
Zoals het horloge voor mij ook is aanwezig maar op de achtergrond, wel duidelijk herkenbaar voor de kenners.
En dat met een mooie historische uitstraling.
Nog niet,maar dat zal wel passen denk ik. Kijk maar eens op de site van Zealande.
Okay thanks!
Hij is erg mooi, ben er blij mee
Deze blijft mooi…
Vanmiddag langs S&C geweest, en bij het zien van het garantiekaartje i.c.m. de -12 seconde gooide de dame in kwestie het al snel onder service nodig, ‘want bijna 5 jaar’.
Achter bij de horlogemaker bleek ook het kroontje slijtage te hebben, omdat deze soms met uittrekken het verstellen van de tijd niet in 1x goed pakt: als je draait doen de wijzers niets.
Ik verklapte het net al; slijtage dus, ‘en dat is net als met auto’s. De een heeft sneller iets dan de ander binnen hetzelfde jaar’.
Afijn: hij is wel opgestuurd en ze gaan er naar kijken maar ben heel benieuwd hoe Tudor hier mee om gaat.
Tot slot viel het me op in de officiële aanvraag naar Tudor dat ze het woord ‘garantie(claim)’ niet mocht gebruiken. Dus het werd: Klant doet revisie aanvraag (eerst stond er service aanvraag), en wenst een prijsopgave.
Al met al een dubbele eerste S&C ervaring, maar dat kan natuurlijk aan mij liggen. Ik snap wat ze zeggen, maar tegelijkertijd ben ik van mening dat dit niet binnen 5 jaar hoort bij een dergelijk horloge van deze klasse.
Heel bijzonder verhaal! Als het kroontje slijtage zou vertonen zo dat betekenen dat je meerdere keren per dag met de kroon speelt, dit lijk mij zeer onwaarschijnlijk! Maar hopelijk lossen ze het goed op voor je! En anders links om of rechts om, hij zit in de garantie en zou slijtage wel heel bijzonder zijn bij zo’n jong horloge. Heel veel succes, we horen graag hoe het afloopt
Wat ontzettend vervelend voor je. Wat ik me nu afvraag: stel dat het horloge inderdaad bij Schaap & Citroen is aangeschaft — dan kun je daar terecht voor garantie of reparatie, neem ik aan.
Maar hoe werkt dat eigenlijk als je het horloge in het buitenland hebt gekocht en je wilt het laten repareren onder garantie? Weet iemand of Schaap & Citroen of andere Ad in dat geval ook ondersteuning biedt? Heeft iemand hier ervaring mee?
Ja, je hebt wereldwijde garantie. Kan misschien wel zijn dat je de handling kosten moet betalen van 35~75 euro die de niet leverende AD maakt.
Ik heb mijn Zenith uit Japan, met 50 jaar garantie en service, gewoon bij een NL AD kunnen inleveren.