Tudor Only deel XII

Heb mijn Tudor in Spanje gekocht en onlangs bij S&C afgegeven, omdat hij meer dan 15 seconden afwijkt. Ook op mijn bon hebben ze aangegeven dat de “Klant eerst een prijsopgave wilt”. De medewerker heeft dit ook netjes aangegeven bij mij. Na interne onderzoek van het horloge hebben zij aangegeven in mijn geval dat de service onder garantie valt :pray:

6 likes

Hartelijk dank voor de heldere en duidelijke uitleg.

1 like

De Ranger aan het duiken op een Portugese avond

10 likes

Geen beste foto trouwens :joy:

Kijk, dank voor je bericht. Dat geeft weer wat hoop! Mag ik vragen bij welke locatie jij geweest bent? Ook al zou dit voor de uiteindelijke beoordeling niets uit moeten halen.

Ja toch? Het is er in feite voor gemaakt, en moet je het in mijn ogen wel heel bond maken wil je hem écht laten slijten.
Gelukkig delen jullie mijn gedachten, en hoop ik dat Tudor dit ook doet / zo coulant is om dit gewoon kosteloos te verhelpen.

Wordt vervolgd!

2 likes

Alles binnen de garantietermijn gemeld is geen discussie IMO, als je dan ook nog uitzonderingen zou maken kan je net zo goed geen garantie geven.

1 like

Lijkt mij ook, alleen begrijp ik daarom de houding van S&C niet helemaal.

Online vond ik wel dat bij LEVERING het horloge COSC dient te lopen, maar de garantie niet bepaald dat hij ook 5 jaar lang zo dient te lopen.
Maar zou je dit mogen verwachten? Ik vind van wel.

Dus dit.

Maar de houding van S&C heeft me wat sceptisch/huiverig gemaakt, omdat ik het gevoel kreeg ze dit onder normale slijtage scharen en dus geen garantiewerk betreft. Met vervolgens een wijsvinger naar de leeftijd en aflopende garantie (1 maand en een beetje resterend) → dus een service(aanvraag) voor eigen rekening.

Tudor Tuesday

16 likes

Als je bij Schaap niet tevreden bent kan je altijd nog Gassan proberen of een Tudor boutique. Weet niet of ze die in Nederland hebben

1 like

Laatste dag frankrijk :smiling_face_with_tear:
Alles gedaan met de pelagos, zwemmen in zwembaden/rivieren en grote wandelroutes gedaan. Op rubber erg prettig.

21 likes

Op de boot van Zweden terug naar Denemarken

25 likes

Ik morgen met de auto van Denemarken naar Zweden, geen Tudor mee….

3 likes

Wat zeg je nou Louis :man_shrugging:t3:

1 like

Is hij kapot?:scream:

1 like

Nee, toen ik hem 14 dagen geleden innzijn doosje deed liep ie nog😂

3 likes

24 likes

18 likes

Nog even een laatste actionshot in de drome

20 likes

fijne vakantie Tudios!