We verwachten je eigenlijk snel hier terug Dan
Een vrouw met smaak ;- )
Welkom terug . Toch tof zo’n TT
Het grappige is dat ik dit model een paar jaar geleden al eens in het vizier had. Maar er moesten eerst een Pelagos 39 en BB54 passeren om toch uiteindelijk hier weer op uit te komen.
Vandaag de Tudor familie uitgebreid met een 2e 7019 jumbo date+day. Dit keer een two tone 7019/3 voor naast mijn 7019/4.
De BBPro moet nu het veld wel ruimen omdat de snowflake sumariner het toch wint en je geld maar 1x uit kunt geven.
Voor nu grote blij met de nieuwe aanwinst en op zoek naar een bijpassende bracelet.
De foto doet de subtiele sunburst dial geen goed. In praktijk gaat hij van wit-zilver tot champagne met de mooie hoge donkere gouden markers en mooie patina.
Lekkerrrr Dennis,nog zo een mooie DD Jumbo er bij,gaaf man,ben jaloers
Helemaal suf gedraaid maar nu met de goede dag en datum Quickset zou toch wel makkelijk zijn:thinking:
Morgen weer draaien
Dan maar 1x terug en weer op tijd. Net van de 13e naar 30e en er dan achter komen dat je dag en datum in de verkeerde volgorde hebt gedaan en dat de dag eerst had gemoeten
Lekker wakker worden
Things to do:
Datum verzetten
Kras uit plexi poetsen
Een bi-color bracelet scoren!
Genieten
En tempus lief aankijken of ze nog een keer een 38mm fluted bezel cutten aandurven na de hoofdpijn die mijn 7019/4 ze gegeven heeft
Deze week dit mooie gesigneerde nieuwe boek van Alberto Isnardi mogen ontvangen, de schrijver van Tudor Anthology.
Tudor the Book, limited edition 500 stuks
Zo jammer dat de vintage modellen er amper in staan (op sportmodellen na). Wel een schitterend boek!
Ik ben nog steeds op zoek naar de anthology, mocht iemand die in de aanbieding hebben
Mocht iemand hem niet weg doen maar wel hebben zou je dan voor me willen kijken welke bracelet en end links er bij de 7019/3 (of andere jumbo modellen) horen?
Zie nog weinig bb58 gmt’s hier
En heeft iemand hem al op jubilee geslingerd?