Van de week om gehad bij de Tudor avond van SC Groningen. Prachtig horloge maar echt veel te dik. Die zijkanten zijn net kasteel muren. Maar die alu coke bezel is wel heerlijk.
Ik vond m persoonlijk echt wel prettig dragen, ik heb kleinere polsen en zelf reeds een bb58 in t zwart in bezit.
Als dit geen ANWB setje is. Het was een duur sinterklaas weekend. Nadat mijn vrouw vrijdag haar Black Bay 54 had gekocht was ik er gelijk weg van. Zo kon het gebeuren dat de dezelfde grijze handelaar zaterdag een telefoontje van mij kreeg om de andere Black Bay 54 voor mij vast te houden. Een goede deal kunnen maken voor de inruil van mijn Black Bay 58 en zo waren er opeens dit weekend twee Black Bay 54’s in huize B.
Heb hem gaan passen maar vond hem persoonlijk ook te groot/dik/zwaar dragen.
Voor de rest wel een mooi horloge natuurlijk.
Optisch kan het aan de witte plaat liggen.
De zwarte met coke bezel toont rustiger.
Staat mooi op jubilee i.m.h.o.
Maar dit is toch niet de GMT 58? Wel met je eens dat de reguliere GMT BB’s te dik zijn.
Deze witte is de 41mm met de chunky/dikke kast
De 58 gmt heeft een 39mm kast, en 1mm dikker dan de normale bb58 vgm
Inderdaad… Iets te snel gelezen/gepost.
Ben blijven hangen op de GMT …
Dank je!!! Ik had gehoopt dat er wellicht ook iets over de two tone in zou staan of zouden de end link nummers van staal en two tone hetzelfde zijn
Ik denk het niet!
Thans Björn! Much appreciated!
Lekker setje, samen 100 jaar tudor.
Nog even en dan is deel drie als het goed is weer thuis om het 150 jaar te maken
Hoe was die avond? Ik heb hem even overgeslagen, avond daar voor al een gtg gehad
De sluiting van de BB54 is wel een hele verbetering tov de BB58 maar mijn mening.
Prachtig man