Tudor Only deel XII

19 likes

20 likes

Was erg gezellig en goed georganiseerd. Schonken Champagne alsof het niet op kon :rofl:. Vanzelfsprekend was de winkel ingericht op Tudor en was alles te passen en uiteraard te koop, zelfs de nieuwe FXD GMT, die in het echt veel mooier is dan van plaatjes op internet.

2 likes

Haha klinkt goed. Zoveel mogelijk schenken zodat er zoveel mogelijk verkocht werd? :joy: Heb laatst in Keulen de nieuwe fxd ook al om gehad, ik wordt er niet zo warm van. Maar goed de hele fxd lijn doet mij helaas weinig :sweat_smile:

1 like

Goedemorgen Tudorarmy!

20 likes

Mogguh strijder Jos :facepunch:

1 like

Mwaaah volgens mij werd er niet super veel verkocht. Maar een verkoper die ik sprak zei al dat ze met name de weken na zo’n event veel verkopen. Mensen komen toch vooral om te passen/kijken en beetje socializen.

Nee ik ook niet. Maar ik ben na deze Tudor avond tot de conclusie gekomen dat ik maar van één Tudor nog echt warm word. De BB41 burgundy op de 5-link. Maar goed list veel te duur. Die pik je bij een GD in de stickers voor 3300 op.

2 likes

Goodmorning Tudormigos

Even een fotootje met de 54, wat een fijn horloge.

22 likes

Jah dat geloof ik wel, toch nog even over na denken voor je de knoop door hakt.

Ik heb eigenlijk wel hetzelfde, wel leuk wat ze allemaal uitbrengen maar weinig wat me trekt. Als ik geen 16600 sea dweller had gekocht dan was er wel een pelagos 39 gekomen. Maar voor nu ben ik wel tevreden met mijn black bay gmt.

De BB41 op 5-link is idd een van de allerbeste tudors ooit.

Ik had hem

Toch was ik weer zo’n Rolex loser, en kijk waar ik nu geëindigd ben. Weer bij Tudor, voor een dubbeltje vooraan.

21 likes

:facepunch:

9 likes

Man, die heb ik allemaal al gehad joh :joy:

1 like

:rofl::joy::stuck_out_tongue_closed_eyes::+1:

2 likes

Tis ook een beauty hoor :star_struck:

1 like

Ja. Zo zijn wij. Ik had 'm ook en verkocht voor een Rolex.

Foto van ons
images (1)

14 likes

:joy:

1 like

Van deze heb ik ook spijt hem weg gedaan te hebben.

Ook om een Rolex :joy:

9 likes

:joy::rofl::joy:

19 likes

Ook deze maakte destijds plaats voor een submariner :joy:

M’n horloge geschiedenis gaat een beetje tudor - Rolex - soms 2 of 3 tudors - soms een Rolex samen met een tudor - tudor - Rolex

12 likes