Tudor Only deel XII

31 likes

Even alle tudormigos een like gegeven

En ff een fotootje van mezelf.

@louis toppertje is die 54 he :sunglasses:

46 likes

Ja die blijft prachtig hoor. Wat is jouw polsomtrek?

1 like

18cm ongeveer afhankelijk van hoe hoog de kachel staat :rofl:

Update;
Heb t net ff nagemeten, precies 18cm

5 likes

Ja, dan kan ik hem met mijn 17,5 polsen ook prima hebben

1 like

Ze vandaag toch even beiden om gehad xd.

De Oris blijft mooi, maar toch de BB dagelijks om.

17 likes

Ik zit op 18,5 tot 19,5cm

23 likes

17/17,5 cm hier best passende horloge dat ik heb.

26 likes

Eerder deze week een paniekerig appje van Mw. Canter; “Help, het knopje van mijn horloge blijft niet zitten als ik hem indruk!”

Nadat ze hem ‘s ochtends op tijd had gezet dus niet meer dichtgedraaid🫣.

Leuk nieuw horloge wat ze heeft gekocht! Nu wil ik er stiekem zelf ook wel een.

34 likes

Blijft een heel gaaf model, vooral met die blauwe plaat

1 like

Lang hier niet meer gepost dus dan maar terug met een knaller zegmaar :joy:

45 likes

Blackbay uit aangeschaft on 2017 loopt bij mij niet heel lekker meer. Bij normaal dragen en een nachtje niet dragen is tijd vaak al gestopt. Als ik het test door een paar minuten goed te schudden en te laten staan, haalt hij wel ineens weer meer dan 48 uur. Alleen loopt die niet super meer op tijd.

Sinds aanschaf heb ik nog geen onderhoud aan laten plegen, behalve 1x een schaap binnen gestapt om even klein beetje te laten oliën omdat het een vreemd geluid maakte. Helaas nu geen garantie meer. Zal dit een easy fix zijn en wat zal dit ongeveer gaan kosten? Iemand die het toevallig weet?

14 likes

Loopt tegen 8 jaar aan dus zal aan de beurt zijn voor een full service.

1 like

Hmm gewoon offertes aanvragen voor een Full service dus? Enig idee wat een juiste prijs hiervoor is?

Ik heb horloges die ouder zijn en na een nachtje niet dragen gewoon nog op tijd lopen.

Zal het niet laten servicen heel slecht voor de horloge zijn?

1 like

Weet niet wat Tudor vraagt voor een service, anderen hier hebben waarschijnlijk wel al ervaring mee.

Volgens mij maakt het voor de prijs niet uit of je hem nu laat servicen (loopt dan wel weer op tijd en zal ook niet meer te vroeg stilvallen) of later, aangezien ze het hele uurwerk vervangen voor een refurbished exemplaar.

Je kan een topic openen of er hier op HF een handige knakker is die hem kan servicen, of een goed adres weten zodat je niet 4 maanden + 500 euro achter de wagen bent.

Wist niet dat ze bij Tudor het complete uurwerk vervangen? Mijn BB uit '22 is nog niet op service geweest dus heb geen ervaring.

Hoenkom je hierbij?

Leuk stukje tekst. Maar wie is de bron?