Dit is het Tudor topic he, niet Omega
Geen idee, maar hij zegt niet zomaar wat. Erachter komen of dit klopt is niet zo moeilijk, als iemand zijn Tudor instuurt voor een service en hij weet het serienummer op het uurwerk en het komt terug met een ander serienummer, bewijst dat zijn stelling.
Dus je leest ergens iets op het web, je weet niet of het waar is en je plempt het hier neer alsof het waarheid is. Goed verhaal man
Nogmaals je bericht gaat over Omega, niet Tudor. Beter haal je het weg.
De bron is Archer op omega forum hij is een authorised horloge maker voor omega, dus wat hij over omega verteld zou ik zelf ook voor waar aan nemen eerlijk gezegd misschien wat naief maar de man weet over het algemeen wel waar hij het over heeft. Vwb tudor geen idee, ik denk dat het wel kosten effectief is namelijk, uurwerken worden machinaal gemaakt dus weinig menselijke hand in, vervolgens kan je een voorraad creëeren zodat je kan wisselen, de oude uurwerken worden refurbished en komen uiteindelijk weer in de voorraad terecht. In theorie zou dit de service tijd ook korter moeten kunnen houden aangezien uurwerk wisselen minder tijd kost dan servicen van datzelfde uurwerk.
Mijn bb GMT uurwerk is een paar maanden terug inderdaad vervangen bij service, omdat de rotor tegen de deksel van de kast sleepte.
ik geloof dat ik aan kon geven bij de AD dat ik dit niet wilde, maar dat dat een langere service tijd zou betekenen.
Hij was nu met ongeveer 8 weken weer terug.
Alles aan de 54 doet t goed, het is gewoon de beste moderne tudor.
Staat er al een tijdje geen meer in t blauw, ik weet nog een tijdje terug dat het ff helemaal vol stond haha
Ik maakte ook de fout mijn eerste te verkopen. Gelukkig paar weken later weer een nieuwe opgepikt bij de AD, was nog een wachtlijst…
Ter ere van de geboorte van ons eerste kindje (zoon Ben) dit heerlijke exemplaar van mijn vrouw gekregen. En meteen ingezet waar hij voor is bedoeld: met de hond wandelen, buiten zijn en wilde avonturen!
Gefeliciteerd met je zoon, horloge en vrouw!
Nog vele wilde avonturen toegewenst en gefeliciteerd met je zoon
Mijn beste,
Gefeliciteerd!!
Een prachtige aanwinst voor een heugelijk feit!!
Ik wens je er een gelukkige tijd mee.
Orologio Signaturis Temporis
Okay, best een aantal kandidaten de revue laten passeren vanaf het moment dat ik een duikhorloge ging zoeken. Ter vervanging van mijn Seiko, die nu in de verkoop gaat, is het uiteindelijk een Tudor geworden:
Een terechte keuze