Tudor Only deel XII

Fien haha

3 likes

Hier zijn we weer #weekend :smiley:

Fijne zaterdag allemaal

26 likes

Fijn weekend Tudor liefhebbers!

20 likes

Prettig weekend iedereen.

23 likes

22 likes

howly crap hoeveel horloges heb je wel niet :thinking:

1 like

Ik tel ze niet meer, maar Assie (mijn vrouw) is gestopt bij de 140. Het dure gedeelte ligt natuurlijk in mijn kluisjes bij DNK :wink:

8 likes

oke beter als zo heel veel :woozy_face: :rofl: :rofl: :rofl:

1 like

Je bent een topper en koploper Fred :smile:

1 like

Zo, zaterdagavond, even tijd voor mezelf. Lekker de BB54 schoongemaakt, kan ‘ie mooi de pouch in tot maandag. Wat een nerd eigenlijk haha :laughing:

24 likes

Op een strap van ZuluDiver.

16 likes

Valt mee, ik heb ook zo’n leren watchrolletje waar die elke avond in gaat :rofl: dagelijks word die onder de douche, met een dedicated tandenborstel grondig afgepoetst, :rofl: heb er zelf een speciaal doekje voor die enkel voor m’n horloge word gebruikt.

3 likes

Praat je ook tegen je horloges? En praten ze ook terug :stuck_out_tongue_winking_eye:?

3 likes

Gelukkig bestaat er voor lotgenoten een forum als dit :joy:

3 likes

(crosspost) wegens weinig FXDs hier de laatste tijd :blue_heart:

22 likes

:rose:

18 likes

Eindelijk binnen!!
Het heeft even geduurd maar vanaf nu eindelijk onderdeel van het Tudorgilde. Al een tijd zit ik mijzelf te verheerlijken aan alle mooie Tudors die in deze topic voorbij komen, wetende dat de mijne onderweg was. Door dagelijks als het moois voorbij te zien komen groeide mijn ongeduld. Maar goed nu dus eindelijk binnen en kan ik ervan genieten.

34 likes

Heel tof man, veel draagplezier gewenst :+1:

1 like

Gefeliciteerd! Mooie Tudor!

1 like

Lazy sunday met de Date+day.
De polywatch is pinnen dus zo eens wat krasjes uit de plexi poetsen van deze en de 9411 poetsen.

18 likes