Tudor Only deel XII

Mooie Tudor! Gefeliciteerd en veel draagplezier :rose:
Ook leuke travelpouch zie ik :stuck_out_tongue:

1 like

Zeker. Welkome kers op de taart.

Time is there! Gefeliciteerd en geniet van je horloge

1 like

Heeft iemand de nieuwe BB GMT toevallig al? Benieuwd naar de ervaringen!

1 like

Gehad maar verkocht. Het formaat is echt top, zeker voor een GMT. Kwaliteit van de band/clasp ook erg goed. Ik vond ‘m erg mooi staan op de pols. Echter heb ik ‘m dus toch verkocht. Te veel overlap met mijn BB58 en erg veel faux patina en gilt. Ik begon me er aan te storen, erg jammer daar ik de “coke” kleurstelling wel weer tof vind.

1 like

Check! Twijfel heel erg. Wil sowieso eerst een (neo) vintage Tudor Sub voor bij de BB54, en een collega heeft een Coke 16710. Die vind ik ook top, maar voor de prijs van een BB58 is dat natuurlijk win-win. L2L is vrijwel identiek aan de 16710, dus dat zit wel oké. Weinig plaatjes hier nog voorbij zien komen - terwijl de hype echt ‘real’ was destijds. Valt me op!

4 likes

27 likes

14 likes

Ik kwam dit tegen.
Misschien leuk voor de Tudor verslaafden
(Voor mij totaal onbereikbaar, Casio belike)

6 likes

Lekker hoor :100:

14 likes

Dat is zeker heel tof :star_struck:

1 like

Ik ga niet kijken wat ie kost, kan m toch niet betalen😆

1 like

:wink: :rofl:
Ach vindt deze uitvoering heel erg tof hoor, maar weet ook dat deze te groot is voor mijn pols.
Heb de blauwe FXD een tijdje gedragen, maar kon niet echt aan de maat wennen.

Voor deze uitvoering in de Pelagos39 kast met titanium band zou ik best wel een tijdje willen sparen.

13 likes

Valt wel mee, waar een wil is, is een weg.

2 likes

Tudor Tuesday

15 likes

Papadag!

26 likes

De combo met de 5 schakels-band maakt dit echt een topper!

2 likes

Eén van de fijnste banden, ik durf zelfs wel te zeggen net zo goed als een Rolex jubilee :wink:

2 likes

Ook op de leren band niet verkeerd imo, maar staal maakt het echt af! :heart_eyes:

20 likes