We will be back soon
Ik wilde net dezelfde screenshots plaatsen. Helaas kwam ik de details ook niet in.
De Pelagos Ultra en BB Pro spreken mij zo direct het meeste aan
Beetje teleurstellend
Geen dunnere pro
Voor de chrono enkele 3 of 5 link keuze
De rode 58 vind ik wat TE
Geen submariner dus. Ergens wel fijn want ik heb net een Pelagos 39 gekocht dus kan ik daar blij mee blijven .
De 68 kleuren in een BB54 had ook mooi geweest.
Enige leuke is de bb68 in het blauwe maar die is weer een belachelijke 43mm
Alsof de heritage versie nog niet te groot was
Black Bay Pro is zo wel geslaagd. Eindelijk de witte Explorer 2 in een kleine maat, beetje jammer van de dikte alleen.
Echt die dikte , waarom in godsnaam niet de kast dunner maken met het uurwerk van de BB 58 GMT??? Was toch de uitgelezen kans om dit voor elkaar te boxen! Weet zeker dat dit meer afzet zou vinden, dus de kosten voor een minimaal design van de kast veranderen zou opbrengen… Ik laat hem nu zeker passeren. Ik vond de BB 58 GMT al te dik met de grote gepolijste zijkanten… Twijfel daarom ook aan de Burgundy, die nu eindelijk is uitgebracht zoals ik hem 5 jaar terug hoopte…
Zoooowww die storm kan weer voor een jaar gaan liggen ,zit voor mij niks interessants bij ,58 veel teveel rood,Pro alles wit geen donkere markers en wijzers,daar kun je in het zonnetje geen tijd op af lezen
En die grote knoerten doen me helemaal niks
Nee, ook niks voor mij bij de nieuwigheden. We blijven bij de Pelagos 39 en de Sub.
De 20mm 5 link bracelet voor de nieuwe 58 vindt ik wel interessant, wellicht dat deze ook op de 54 past
54 heeft andere endlinks, dus gaat niet lukken denk ik.
Wat blijft die Pro toch gaaf. Ook zo in het wit.
Retour aankoop lonkt hahaha
Vind het een leuke release van Tudor dit jaar