Tudor Only deel XII

Helaas geen gelijk :frowning:

1 like

Er is weinig aangekondigd waar ik direct erg enthousiast van wordt. De upgrade van de 58 band vind ik wel een goede zet. Dat was gewoon nodig in die prijsklasse. Over prijsklasse gesproken, is de “normale” 58 in prijs omhoog gegaan? Of heb ik dit gemist in januari?

2 likes

Dat is wel jammer , maar tof is die Polar Pro wel :star_struck:

2 likes

Hij ziet er OK uit maar ik vind de zwarte persoonlijk mooier en meer uitstraling hebben.

Gelukkig dat er dit jaar geen knaller tussenzit.

Natuurlijk wil ik een rode bb58 of een opaline pro maar ik weet nu al dat het geen blijvers zouden zijn dus ik ga deze keer niet toegeven.

Ik heb al iets anders mooi en wit gereserveerd :face_with_hand_over_mouth:

1 like

In januari is alles weer omhoog gegaan.

Ik ben blij dat ik mijn bb58 gmt nog aan de vorige prijs gekregen heb gezien deze op 19 december besteld was.

2 likes

Groeten uit Sint Paulus :brazil::stuck_out_tongue_winking_eye:

9 likes

:thinking: ben benieuwd.

1 like

De witte speedy die hier in het blauw staat.

1 like

Heel tof horloge, alvast gefeliciteerd :ok_hand:

1 like

Vanmorgen toch weer even de presedential strap erop gezet (na een week originele). Wat vinden we van de aansluiting op de lugs? Strap is net iets minder dik dan de kast, daardoor lopen de lijnen met de lugs niet gelijk. Ben er zelf nog niet over uit…

13 likes

Eigenlijk alleen benieuwd of de 5 link bracelet los te koop is voor me huidige bb58 blue.

Meen ergens gelezen te hebben dat de nieuwe 5 link niet past op oude modellen van de 58.

18 likes

Als ik 'm zo zie, vind ik hem stiekem toch wel erg mooi!
(Zat gister een filmpje te kijken, dat het een knipoog is naar de nooit uitgebrachte Tudor Sub in het rood) zie onderstaand:

23 likes

Leuk vergelijk! Nooit echt gerealiseerd dat het prototype ook een sunburst dial had.

4 likes

Ik krijg trek in snoep als ik dit horloge zie.

Iets teveel shine naar mijn smaak.

3 likes

Best lekker :yum:

17 likes

Oude BB58 met blauwe dial

Nieuwe BB58 Metas Burgundy

5 likes

Geen fake rivet op de nieuwe BB !
Tot zover mijn positieve bijdrage

Jammer dat ze het op de normale diameter wel gehouden hebben…

Dus niet dezelfde kast,wat ik al dacht :innocent:

1 like