Ik dacht wow die Blackbay 68 !
Maar toen bleek ie 43 mm …
Waarom Tudor
Ik dacht wow die Blackbay 68 !
Maar toen bleek ie 43 mm …
Waarom Tudor
De nieuw BB pro white dial vind ik wel echt heel tof. De wijzer had van mij wel een wat donkere kleur mogen hebben dan de huidige gele, had die wat meer geknald.
Waarom hebben ze de band van de bb68 niet gebruikt voor alle bb varianten, hebben ze alsnog die fake rivets behouden, gemiste kans in mijn optiek.
Wel heel tof dat voor de BB58 er nu meerdere banden bij zijn gekomen, de 5link en rubberenband. Zullen ze wel de hoofdprijs voor vragen, vrees ik. Anders had ik daar wel 1 van willen hebben voor mijn 58.
Ook de nieuwe clasp erop met fijnafstelling? Of nog de oude?
Die heeft nog de oude clasp, zelfde geldt voor de zwarte bezel/dial variant. Onbegrijpelijk als je het mij vraagt.
Eigenlijk is 98% van de huidige Tudor catalogus het net niet. Te dik, te klein, te groot, neppe klinknagels, verouderde sluiting. De niet duikmodellen allemaal uitgerust met sunburst platen met steentjes…
Met weemoed kijk ik terug naar modellen als de 79220R, 79220N, 79500 en 79640.
Nu is enkel de 41 monochrome op Jubilee de moeite waard. Hadden ze de 58 GMT op Jubilee of een slankere Pro Polar uitgebracht, waren dat echt toppers geweest.
Dit is precies ook wat ik er van denk.
Herkenbaar idd. De originele Pelagos en de FXD (de MN) vind ik de enige echt geslaagde nieuwe modellen van de laatste jaren. Alle andere modellen hebben toch allemaal iets wat het net niet is.
Tja, dan wordt het toch tijd om je heil elders te zoeken
Vind juist de BB54 heel geslaagd, hadden ze op verder moeten gaan. Komt misschien nog?
Best grappig, de een vind dat er ergens op doorgegaan moet worden, anderen noemen dat weinig vernieuwend of uitmelken😂
Heel mooi!
Alleen Tudor maakt het zichzelf zo moeilijk, nu weer met de release van een compleet nieuwe lijn, 68.
BB41
BB54
BB58
BB68
BB One
Dit had ook ondervangen kunnen worden met één model. “Tudor Submariner”.
Mooie NA!
Dankjewel !
Nee, want dan word ik weer onrustig😂