Schiet nou eens op slome duikelaar!
Jij mag nooit meer raden! ![]()
De bedoeling was dat ik aanstaande zaterdag een Harrods zou overnemen. Vanmorgen voor het eerst foto’s van dat betreffende horloge gezien en hoewel het echt een prachtig horloge is, zag ik een aantal hele kleine haarlijntjes enzo waaraan ik mij zou gaan ergeren. Ik heb vanaf het begin af aan tegen mijzelf gezegd dat deze Tudor in nieuwstaat zou moeten zijn of beter nog nieuw.
Dat heb ik sowieso het liefst bij jong gebruikte (nog nieuw te koop zijnde) horloges, bij vintage uiteraard minder belangrijk. Dus op zoek naar een andere en die was best snel gevonden, in de buurt van waar mijn huis woont bovendien. Was snel geregeld.
Serienummer #646 dus nog een vroege uitgave, toen de hype nog vol gevierd werd. Verkocht aan een of andere sjeik (Ik heb de naam even van het kaartje gesjopt, maar het schijnt een belangrijk man te zijn. Daarover later wellicht meer) die hem dus niet gedragen heeft. Deze Harrods was wel een tikkie duurder, maar altijd nog goedkoper dan een nieuwe halen in Londen.
![]()
Ik ben er blij mee! En, hij staat me goed al zeg ik het zelf … ![]()
(Deze foto is wel ruk trouwens!)
![]()
Heb je je serial en model weg geveegd, of staan ze gewoon niet op het pasje? ![]()
Cool een van de eerste Harrodsen ![]()
Is het zeker
geniet ervan!
Ziet er super uit Junior! Heel veel draagplezier.
Heerlijke aanwinst…en idd een killer duo. ![]()
Me dunkt……
Gefeliciteerd!
Uhm…![]()
Haha totaal onverwacht……
Gefeliciteerd! Ze vullen elkaar perfect aan. Met deze twee in de collectie heb je eigenlijk voor elke gelegenheid de juiste Tudor om de pols.
Heel mooi. Geniet ervan!
De Harrods is prachtig, die bijzondere kleur groen in combinatie met de zwarte dial. Die lust ik ook wel
. Gefeliciteerd @junior met deze stoere NA. Eindelijk gelukt en is je zeer gegund
Thanks mannen! ![]()
Cool, hoor,ik heb alleen de fotoos maar van dit horloge
geniet ervan ![]()