Wat grappig. Ik zat net nog door de foto’s van een van mijn eerste Pelagossen te bladeren, die ik ook kort op een Erika’s gedragen heb. Zelfde looks!
Best een toffe verschijning maar ik neig toch telkens weer naar de Titanium band. ![]()
Ik heb ook de rubberen band bij mijn huidige nog niet uitgepakt.
Snap het! ![]()
Inderdaad lekkere combi. Voor mijn Pelagos wissel ik tussen een Crafter Blue of de MN (zwart of groen). Draag eigenlijk al mijn horloges of op rubber, leer of een MN bandje. Meer draagcomfort.
Ziet er inderdaad goed uit Dan, Erika is ook altijd goed natuurlijk maar toch wel prijzig tegenwoordig en een lange wachttijd als ik het me goed herinner?Ik heb nu even die van straphabbit besteld en een paar op cns om te proberen. Op zich ook prima kwaliteit.
Als het bevalt zal ik wel een Erika mn halen zodra ik erover uit ben welke kleur.
Als ze binnen zijn laat ik het nog wel weten hoe ze zijn.
Voor nu lekker op de titanium band wat natuurlijk ook zeker geen straf is ![]()
![]()
Best grappig eigenlijk in een topic over horloges van meestal >3K.
Deel je mening wel trouwens ;), hoewel ik er toch weer eentje besteld heb afgelopen week.
Is zeker een fijne band ![]()
Ja is ook zeker zo, ik vind het niet erg om wat meer uit te geven voor kwaliteit hoor maar dan wil ik wel eerst weten of ik het ga dragen en welke kleur ik dan neem.
Ik heb al teveel banden liggen waar ik uiteindelijk nooit iets mee gedaan heb en dat vind ik dan wel weer zonde.
Gefeliciteerd!
Mooiste NA
Gefeliciteerd
Gefeliciteerd opa ![]()
Gefeliciteerd opa ![]()
![]()
Van harte!
Drie weken verder… bevalt 'ie nog steeds?
Nog een paar dagen! ![]()
Gefeliciteerd!
Gefeliciteerd!![]()
Van harte gefeliciteerd!![]()