Tudor Only deel XIII

Goed weekend allemaal! :+1:

20 likes

28 likes

Ik mag me weer aanmelden in dit topic :heart_eyes:

45 likes

Heel mooi, gefeliciteerd met je aanwinst :ok_hand:t2:

1 like

Oei, die’s lekker! Ik heb dezelfde gehad met een oysterband, heerlijke rooie BB. Had hem bijna weer gekocht als de groene niet op mijn pad was gekomen. Op naar de lente Wouter. :star_struck:

Van harte en veel draagplezier!

Snap ik wel want dit is een fraaie uitvoering! Niet zo mainstream, bijzonder ding.
Ik wil deze ook nog wel eens proberen.

1 like

Welkom terug Wouter en gefeliciteerd met deze mooie Burgundy

1 like

Mijn beste,

Gefeliciteerd!!
Ik wens je er een langdurige pols tijd mee.:watch:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Bij mij precies andersom :sweat_smile:. Ik had de Harrods verkocht en een tijdje geen Tudor gehad. Maar nu dus deze in de collectie. Ik ben ook heel benieuwd naar de nieuwe burgundy die ik hier ook voorbij zie komen. Maar vooralsnog heel blij met deze!
Ik zoek eigenlijk ook nog een rubber band voor dit model. Iemand een tip?

1 like

Gefeliciteerd met je mooie aanwinst

1 like

Snap ik!

13 likes

Netjes👌veel plezier!

1 like

Fijne avond!

27 likes

Het is ook een geweldig ding. En er zit meer in dan je in eerste instantie zal vermoeden.

In talrijke reviews wordt gesproken over een volledig geborstelde kast en band. Maar dat is niet correct.

Aan de onderzijde van de kast heeft Tudor een gepolijste chamfer aangebracht. En de binnenste facetten van de H schakels in de band zijn eveneens gepolijst. Dat geeft de band een heel fraai zicht in gedimd (binnen) licht. Een onopvallende sportieve toolwatch met een heel gescheiden doch aangename “bling” op gezette momenten.

21 likes

Goedemorgen Tudoristen

24 likes

Gefeliciteerd!:grinning:

1 like

• Links (Qatar)
  • Rechts (LE chrono)
0 stemmers
5 likes

Lazy Sunday! :coffee:
Geniet ervan…

26 likes

Goedemiddag, heeft hier iemand ervaring met de banden van straphabbit?

Ben op zoek naar een vergelijkbaar bandje van de fxd voor mijn Pelagos 39 voor op vakantie. Zo een klittenband bandje lijkt me erg comfortabel voor op vakantie maar de 21mm lug breedte is toch lastig.
Als iemand suggesties heeft en ervaringen hoor ik het graag :blush:

2 likes

Wilde deze doorgeven, echt fijne banden maar volgens mij niet in 21mm.

Erika MN heeft ze wel in alle maten.

15 likes

Nog steeds verliefd.

25 likes